اکران ۳ فیلم جدید از روز چهارشنبه

ناهیدبنا بر اعلام غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، سه فیلم «ناهید»، «این سیب هم برای تو» و «شیفت شب» از این هفته اکران عمومی خود را آغاز می‌کنند.
به گفته فرجی فیلم «ناهید» ساخته آیدا پناهنده در گروه «کورش» به نمایش در می‌آید. فیلم «این سیب هم برای تو» به کارگردانی سیروس الوند در گروه اریکه ایرانیان و «شیفت شب» کار نیکی کریمی در گروه سینما آزادی اکران می‌شوند. نمایش فیلم «محمد رسول الله (ص)» کار مجید مجیدی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

«ناهید» اولین ساخته سینمایی بلند آیدا پناهنده و از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که در خلاصه داستان آن آمده است: «ناهید» که با داشتن یک پسر از همسرش جدا شده است، سعی می‌کند ضمن حفظ حضانت فرزندش، با شرایط جدید زندگی خود کنار بیاید. ساره بیات، پژمان بازغی و نویدمحمدزاده بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

«این سیب هم برای تو» تازه‌ترین اثر سیروس الوند داستان دو دختر جوان است که با هم دوست هستند و در حالی که یکی از آنها نامزد دارد، رابطه عاشقانه‌ای بین نامزد دختر با دوست او برقرار شده است و … پژمان بازغی، رعنا آزادی‌ور، چنگیز جلیلوند، پریناز ایزدیار و امیرعلی دانایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. پخش فیلم «این سیب هم برای تو» را هدایت فیلم برعهده دارد.

«شیفت شب» ساخته نیکی کریمی با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

هر سه فیلم پیش از این در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده‌اند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 5628 و در روز دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴:۳۸
2024 copyright.