ایستگاه یک صفر دو در رادیو

 

“ایستگاه یک صفر دو” برنامه ای از رادیو سلامت است که به معرفی برنامه های مختلف رادیو سلامت درگروه های خانواده،سلامت اجتمای،بهداشت روان،بهداشت وتندرستی،پخش وتولیدوتغذیه می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت،فاطمه بی تقصیر، نویسنده و تهیه کننده در این باره گفت: برنامه شامل آیتمهای مختلف است. آیتم رادیو چی شامل مصاحبه امین ضیایی با تهیه کننده های رادیو سلامت است که طرح جدید ارائه دادند و این برنامه ها قرار است به تازگی روی آنتن رادیو سلامت برود و اطلاع رسانی به مخاطب که یک برنامه جدید در راه است. چون رادیو سلامت در ساختمان شهدای رادیو در طبقه سوم مستقر شده، شیوا اسدی گزارشگر برنامه به سراغ همکاران و برنامه سازان واحد و گروه های مختلف می رود و از آنها درباره نوع فعالیتهایشان می پرسد. از جمله دفتر مدیریت، گروه های برنامه ساز: خانواده، بهداشت روان، بهداشت وتندرستی، سلامت اجتماعی، تغذیه، اصلاعات وبرنامه ریزی، مالی، تولید، به پخش، نظارت، ویراستاری… این بخش در قالب آیتم طبقه سوم پخش می شود.
وی ادامه داد:آیتم صندوقچه
هرازگاهی به سراغ همکاران قدیمی می‌رود. گفتگوی امین ضیایی گوینده برنامه با عوامل قدیمی رادیو سلامت برنامه سازان و همکارانی که قبلا با شبکه سلامت همکاری می کردند و الان یا به شبکه های دیگر رفته یا بازنشست شدند، پخش می شود.
آیتم پشت صحنه شامل مصاحبه شیوا اسدی با عوامل برنامه ساز هنگام ضبط برنامه در تولید
و هنگام پخش در استودیو برنامه های زنده هست‌. آیتم عمو پستچی با اجرای منصور اسکندری که پیامکها وتلفنهای مخاطبان را پیگیری وپاسخ می گوید و به انتقادها وپیشنهادهای مخاطبان از طریق شماره پیامک سی هزار صد و دو پاسخ می دهد. آیتم ای پی جی هم شامل جدول پخش برنامه هایی را که موضوعاتشان در اتاق فکر تصویب و نهایی شده با اجرای فرناز بیات معرفی می کند.
وی بیان کرد: در آیتم حیاط خلوت، هر از گاهی به سراغ هنرمندان می رویم‌ مصاحبه امین ضیایی است با هنرمندان و فرهیختگانی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند،سفیران سلامت و کسانی که مروج رادیو سلامت هستند. آیتم به وقت سلامت با اجرای دو نوجوان سارینا عمادی و بهار زهدی مطلب پور به آرشیو زمانی می پردازد.آیتم صفحه سلامت با اجرای یک نوجوان یاسمین حسن دولابی به فعالیتها و تلاش رادیو سلامت در فضای مجازی می پردازد.
این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت۱۹:۳۰ از رادیو سلامت پخش می شود و تکرار جمعه ساعت۱۳ روی آنتن می رود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 163900 و در روز شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۶:۰۷
2024 copyright.