ایفای نقش جیم کری در فیلمی اقتباسی از بازی مشهور «سونیک خارپشت» + عکس

جیم کری در فیلمی که با اقتباس از بازی مشهور «سونیک‌ خارپشت» ساخته می‌شود، ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش سینماسینما، کمپانی هالیوودی پارامونت قصد دارد با اقتباس از بازی ویدئویی مشهور «سونیک» فیلمی سینمایی بسازد. جیم کری یکی از گزینه‌های اصلی پارامونت برای بازی در این فیلم است و مذاکرات او به مراحل پایانی رسیده است.

او در این فیلم کنار جیمز مارسدن و تیکا سامپتر ایفای نقش خواهد کرد. کارگردانی این اثر را جف فولر برعهده دارد.جف فولر سال ۲۰۰۵ نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم کوتاه شد اما سابقه‌ کارگردانی فیلم بلند سینمایی ندارد و این نخستین تجربه کارگردانی او محسوب می‌شود.

در این فیلم سینمایی از عناصر گرافیکی کامپیوتری کنار بازیگران استفاده خواهد شد. «سونیک خارپشت» بازی مشهوری از کمپانی «سگا» است که در سراسر جهان علاقه‌مندان زیادی دارد. جیم کری در این فیلم نقش «روبوتنیک» یا همان «دکتر اگمن» را بازی می‌کند که دانشمندی دیوانه و دشمن اصلی «سونیک» است.

این نقش برای جیم کری یادآور نقش‌هایی است که او را به یکی از ستاره‌های کمدی سینِمای جهان تبدیل کرد. او سال ۱۹۹۴ در فیلم‌های «احمق‌ و احمق‌تر»، «کاراگاه حیوانات» و «ماسک» بازی کرد که همه فیلم‌های موفقی شدند اما در حقیقت فیلم «ماسک»‌ و ترکیب جلوه‌های گرافیکی کامپیوتری با تصاویر واقعی بود که او را به اوج رساند.

کری در سال‌های اخیر بیشتر در فیلم‌های جدی جلوی دوربین رفته است که از میان آن‌ها می‌توان به «گروه بد» و «جنایات سیاه» اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 90867 و در روز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸:۴۹
2024 copyright.