بازدید علیرضا رضاداد از استودیو هورخش

استودیو هورخشعلیرضا رضاداد با حضور در استودیو هورخش از مراحل تولید انیمیشن، کمیک و بازی در این استودیو بازدید کرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، مشاور ارشد سازمان سینمایی عصر دیروز، دوشنبه ۱۱ اسفند از استودیو هورخش بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولیدات جدید این استودیو قرار گرفت.

در این دیدار اشکان رهگذر، مدیرعامل استودیو هورخش و آرمان رهگذر، مدیر سرمایه انسانی این استودیو توضیحاتی در خصوص دستاوردهای این استودیو در زمینه تولید انیمیشن، انتشار کمیک، طراحی بازی، پخش جهانی این محصولات و ورود به حوزه آموزش انیمیشن ارائه دادند.

استودیو هورخش که علیرضا رضاداد از آن بازدید کرد، سابقه چهارده سال فعالیت در حوزه انیمیشن را در کارنامه‌اش دارد. انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، اولین انیمیشن بلند سینمایی هورخش است که تاکنون موفق به دریافت ۱۵ جایزه ملی و بین‌المللی شده و در ایران و بیش از ۳۲ کشور به اکران درآمده است. همچنین این انیمیشن، اولین انیمیشن سینمایی ایرانی بود که در فهرست انیمیشن‌های واجد شرایط رقابت در اسکار ۲۰۲۰ قرار گرفت.

گفتنی است این استودیو ایرانی سابقه ساخت بیش از ۱۱ انیمیشن کوتاه، سه مجموعه انیمیشنی، حدود ۲۰ موزیک ویدیو، انتشار هشت کمیک و طراحی و ساخت ۵ بازی را دارد و به تازگی با راه‌اندازی مدرسه آنلاین، وارد حوزه آموزش انیمیشن و کمیک شده است.

استودیو هورخش در هفتمین جشنواره پویانمایی تهران به دلیل تولیدات خلاقانه و متفاوت موفق به دریافت جام سفالین؛ جایزه ویژه انجمن بین‌المللی فیلمساز انیمیشن (آسیفا) شد.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 151962 و در روز سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۷:۲۲
2024 copyright.