بازیگری که برای نقش گرفتن التماس نمی‌کند و باج نمی‌دهد

بیوک میرزایی گفت: خودم را قدیمی، پیر و ناتوان نمی بینم و مرتب در حال کار در رادیو، تلویزیون و سینما هستم و تا وقتی که سلامتی و توان در بدنم وجود دارد باید از من استفاده شود. برای کار التماس نمی‌کنم و باج نمی‌دهم چون در کار خود توانایی و تخصص دارم.

به گزارش سینماسینما، میرزایی درباره فعالیت خود در سینما نیز توضیح داد: در عرصه بازیگری سینما نیز به تازگی بازی در فیلم خوک به کارگردانی مانی حقیقی را به پایان رسانده ام. در این فیلم علاوه بر من بازیگرانی چون صابر ابر، پیمان معادی و مهناز افشار در یک سکانس ایفای نقش می کنند.

او درباره وضعیت بازیگری در این روزها نیز اظهار کرد: سینما در دست یک عده افتاده است که پی در پی در همه فیلم ها حضور دارند البته در میان آن ها نیروی خوب هم وجود دارد. به عنوان بازیگر باید بگویم بازیگران نقش هایی بازی کرده اند که ایده آل های آنان نیست و آرزو می کنم که موقعیتی پیش آید تا بر مبنای توانایی و ذهنیتی که از بازیگری دارند نقش های خوبی به مخاطب ارائه دهند.

بنده بعد از ۴۰ سال بازیگری احساس می کنم به یک پختگی رسیدم که اگر فرصتی پیش آید می توانم خلاقیت خود را در بازیگری پیاده کنم اما واقعیت این است که آثار ما هنوز ثبات ندارند و امیدوارم به ثبات در تولید آثار برسیم تا بازیگر با خیال راحت به سراغ یک نقش برود.

این بازیگر درباره رضایتش از وضعیت بازیگری توضیح داد: وضعیت بازیگری رضایت بخش نیست اما ما بازیگران چون کار خود را دوست داریم بی توقع و عاشقانه در حال تلاش هستیم. دو ماه است که کار می کنم اما پولی دریافت نکرده ام. درحال حاضر تولیدات تلویزیون زیاد شده است و کارهای خوب در دست تولید است اما بازیگران تنها با توجه به قول های مالی که تلویزیون در رابطه با تولید آثار داده است بی توقع درحال تلاش هستند. امیدواریم روند امیدی که در تولیدات برای هنرمندان شکل گرفته ادامه یابد و این موقعیت خوب بهتر از قبل پیش رود تا شاهد دوری مردم از ماهواره و محتویات مبتذل آن باشیم.

میرزایی درباره کم رنگ شدن بازیگران پیشکسوت در نقش‌ها بیان کرد: کم رنگ بودن حضور پیشکسوتان در نقش ها به این خاطر است که هرکس گروه و باند خود را دارد و در این میان کسانی که تشکیلات و سازمان نداشته باشند به جایی نمی‌رسند. انجمن صنفی بازیگران نیز در رابطه با فعالیت بازیگران نگاه درستی ندارد و نمی‌دانند که بازیگر چه وضعیتی دارد و متاسفانه تنها وقتی یک هنرمند از دنیا رفت تنها تشییع جنازه او را برگزار می کنند، بنابراین هیچ امیدی به این انجمن نیست که اگر بود بازیگران پیشکسوت یا قدیمی وضعیت سردرگم و نامناسب نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: خودم را قدیمی، پیر و ناتوان نمی بینم و مرتب در حال کار در رادیو، تلویزیون و سینما هستم و تا وقتی که سلامتی و توان در بدنم وجود دارد باید از من استفاده شود. برای کار التماس نمی کنم و باج نمی دهم چون در کار خود توانایی و تخصص دارم.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 71984 و در روز یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸:۱۷
2024 copyright.