بازیگر تازه سینمای ایران: مستر تیستر!

حمید سپیدنام که در فضای مجازی معروف به مستر تیستر است،به زودی با فیلم پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق به سینماها می آید.

 

به گزارش سینماسینما، پوستر فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی بیتا منصوری در آستانه اکران رونمایی شد.

نکته جالب در خصوص این فیلم، انتخاب یکی از بازیگران اصلی آن از طریق فضای مجازی است. حمید سپیدنام که با حضور در رستوران ها و با معرفی غذا در اینستاگرام شناخته شده است و نام او در فضای مجازی معروف به مستر تیستر است،برای اولین بار در یک فیلم سینمایی بازی کرده است.

گفتنی است در چند روز گذشته نیز خبرهایی مبنی بر انتخاب برخی بازیگران فیلم های در حال ساخت از فضای مجازی منتشر شده بود که واکنش ها و نظرات مختلفی رابه همراه داشت.

سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، مهتاب ثروتی، محمد شاکری، سامیار محمدی، امید روحانی، حمیدرضا فلاحی، مهدی باقربیگی و گوهر خیر اندیش و کمند امیرسلیمانی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«پاستاریونی» در سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان در هر چهار رشته کاندید بود که موفق به کسب پروانه زرین بهترین فیلم هیئت داوران و بهترین داوران کودک و نوجوان شد.

اکران «پاستاریونی» به زودی در سراسر کشور آغاز می‌شود و پخش آن را موسسه بهمن سبز بر عهده دارد.

دیگر عوامل «پاستاریونی» عبارتند از: فیلمنامه: حمزه صالحی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح صحنه و لباس: محمدحسین کرمی، موسیقی: ستار اورکی، طراحی و‌ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، صدابردار: محمدکیان ارثی، طراح چهره پردازی: امید گل زاده، مجری طرح: روح اله مهاجری.

منبع:سینما دیلی

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 100290 و در روز سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲:۱۸
2024 copyright.