بازیگر جوان نامزد اسکار ایفاگر نقش شاعر سرشناس آمریکایی شد

بازیگر جوان نامزد دریافت جایزه اسکار به زودی در یکی از سریال‌های جدید کمپانی اپل که برداشتی مدرن از زندگی امیلی دیکینسون یکی از نوآورترین شاعران تاریخ آمریکا است، به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش سینماسینما، کمپانی اپل دستور ساخت سریال «دیکینسون» را داده است. این سریال یک کمدی نیم‌ساعته خواهد بود که در آن هیلی استاینفلد، بازیگر جوان نامزد دریافت جایزه اسکار، نقش امیلی دیکینسون، شاعر معروف قرن نوزدهمی را بازی می‌کند.

داستان سریال «دیکینسون»‌ که توسط آلنا اسمیت، نویسنده سریال‌های خوش‌نقدی مثل «اتاق خبر» و «رابطه» به رشته تحریر درآمده، در دوران زندگی امیلی دیکینسون به وقوع می‌پیوندد، اما حس و لحنی مدرن دارد. این داستان مخاطبان را به دنیای امیلی می‌برد که شجاعانه در حال اکتشاف در مرزهای اجتماع، جنسیت و خانواده از دیدگاه یک نویسنده رو به رشد است که به خاطر نقطه‌نظر بسیار خلاقی که دارد، حس می‌کند متعلق به دورانی که در آن زندگی می‌کند نیست.

دیوید گوردون گرین خالق فیلم «پاین‌اپل اکسپرس» مسئولیت تهیه‌کنندگی و کارگردانی سریال را در کنار مایکل شوگر از فیلم برنده اسکار «اسپات‌لایت» و اشلی زالتا بر عهده دارد.

امیلی دیکینسون که در سال ۱۸۳۰ به دنیا آمد، به عنوان یکی از بزرگترین و نوآورترین شاعران تاریخ آمریکا شناخته می‌شود.

هیلی استاینفلد به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم سال ۲۰۱۰ «شجاعت واقعی» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد و به خاطر حضورش در فیلم «لبه هفده» سال ۲۰۱۶ هم نامزدی دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن نقش اول را کسب کرد. او همچنین در قسمت‌های دوم و سوم فیلم «صدای شش دانگ» بازی کرد. استاینفلد که در زمینه خوانندگی هم به موفقیت رسیده و بعد از قراردادش با ریپابلیک رکوردز در شرف منتشر کردن نخستین آلبوم موسیقی خود است، در پروژه سینمایی بعدی‌اش در فیلم «بامبل‌بی» که روز بیست‌ویکم دسامبر اکران می‌شود،‌ دیده خواهد شد.

سریال «دیکینسون»‌ تنها یکی از مجموعه بزرگ از سریال‌هایی است که اپل می‌خواهد بیرون بدهد. از دیگر سریال‌های این کمپانی می‌توان به «سلام خورشید» ریس ویدرسپون اشاره کرد که یک شو اول صبح با حضور ویدرسپون و جنیفر انیستون است. «هنوز خوابیدی» هم دیگر کمدی جدید این کمپانی است که با نقش‌آفرینی اکتیویا اسپنسر و کریستن ویگ منتشر خواهد شد. از سوی دیگر، استیون اسپیلبرگ قصد دارد «داستان‌های فوق‌العاده» را برای اپل بسازد، رونالد دی. مور در حال تولید یک سریال درام فضایی است، دیمین شازل کارگردان تحسین‌شده فرانسوی یک پروژه در دست دارد، استیون نایت و فرنسیس لارنس درامی با عنوان «ببین» را بیرون می‌دهند و ام. نایت شیامالان، استاد سریال‌های تریلر روان‌شناختی، جدیدترین پروژه‌اش را با حمایت اپل می‌سازد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 88381 و در روز جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸:۰۱
2024 copyright.