بازیگر فرندز که ۱۵ سال است جنیفر آنیستون را ندیده

یکی از بازیگران «فرندز» مدعی است از پایان این مجموعه تا امروز با جنیفر آنیستون ستاره سریال دیداری نداشته است.

به گزارش سینماسینما، به نقل از سان، بازیگر نقش گانتر در سریال محبوب «فرندز» که علاقه پنهانش به کاراکتر ریچل با بازی جنیفر آنیستون مشهور بود، مدعی است که پس از پایان سریال تا به امروز جنیفر آنیستون را ملاقات نکرده است.

جیمز مایکل تایلر بازیگر نقش گانتر در سریال «فرندز» فاش کرد که در ۱۵ سال اخیر پس از پایان آخرین فصل سریال «فرندز» هیچ گفتگو و ملاقاتی با جنیفر آنیستون بازیگر نقش ریچل نداشته است. این درحالی است که در طی یک دهه این دوبازیگر با هم رابطه کاری نزدیکی داشته اند.

جیمز مایکل تایلر در این باره می گوید: صادقانه بگویم بعد از جشن پایان سریال «فرندز» جنیفر را ندیده ام. از آن پایان ۱۵ سالی می گذرد.

او می افزاید: آن سریال بخشی از زندگی ما بود. ما شانس این را داشتیم که یک دهه با هم کار کنیم. جنیفر (آنیستون) در یک شهر دیگر زندگی می کند و من هم جایی دیگر.  رابطه شخصی بین ما شکل نگرفته است. من ازدواج کرده ام و آنها نیز متاهل هستند.

سریال کمدی موقعیت «فرندز» بین سالهای ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ از شبکه ان بی سی پخش می شد. محبوبیت این سریال و شخصیت های آن با وجود این که بیش از ۱۵ سال از پایان آن می گذرد، همچنان ادامه دارد.

منبع: صبا/ محمدامین شکاری

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 122352 و در روز یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲:۳۳
2024 copyright.