بازیگر «چهارشنبه» کتابش را روانه بازار نشر می کند

آرمان درویشآرمان درویش را با بازی در فیلم «چهارشنبه» ساخته سروش محمدزاده شناختیم.
او که سال گذشته فیلم‌های «کمدی انسانی» ساخته محمد هادی کریمی، «پشت دیوار سکوت» مسعود جعفری جوزانی، «لابی» محمد پرویزی و «خورشید نیمه شب» به کارگردانی شبیر شیرازی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، این روزها مشغول نگارش نخستین کتاب خود است.

به گزارش سینماسینما، درویش گفت: مشغول نگارش یک مجموعه داستان کوتاه هستم و می‌خواهم آنها را در قالب یک کتاب منتشر کنم.

وی ادامه داد: این کتاب شامل هشت داستان کوتاه است که هر کدام در ژانری متفاوت نوشته شده‌اند.

بازیگر فیلم «چهارشنبه» درباره عنوان این کتاب و زمان انتشارش اظهار کرد: هنوز عنوانی برای کتاب انتخاب نکردم، ولی قطعا نام یکی از داستان‌ها را به عنوان نام کتاب انتخاب می‌کنم. درباره زمان انتشار کتاب هم از آنجایی که نمایشگاه کتاب کار خود را آغاز کرده است، فعلا باید صبر کنم تا نمایشگاه به پایان برسد. پس از آن امیدوارم ظرف دوماه آینده بتوانم کتابم را وارد بازار نشر کنم.

درویش درباره چگونگی حضور در عرصه نشر بیان کرد: پیش از این فیلمنامه می‌نوشتم و به نگارش داستان کوتاه هم علاقه داشتم و از این فضا دور نبودم. اما خیلی اتفاقی شروع به نگارش داستان کردم و قصه‌های این کتاب به این ترتیب شکل گرفتند، امیدوارم که حاصل زحماتم مورد توجه علاقمندان به عرصه کتاب و کتابخوانی واقع شود.

این بازیگر در خاتمه درباره حضور در عرصه بازیگری نیز گفت: برای بازی پیشنهادهایی داشتم که برخی بسیار خوب بودند، اما من درگیر کارهای خودم بودم و نتوانستم با دوستان همکاری لازم را داشته باشم و برخی هم اصلا خوب نبودند و دوست نداشتم. بنابراین ترجیح دادم فعلا این روزها به نگارش مشغول باشم و در سینما حضور نداشته باشم، ضمن این که در حال حاضر چند فیلم اکران نشده دارم که منتظر هستم تا آن‌ها اکران شوند.

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 53761 و در روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹:۵۲
2024 copyright.