با حکم رئیس سازمان صدا و سیما؛ سعید مقیسه رئیس ساترا شد

رئیس رسانه ملی در حکمی سعید مقیسه را به سمت معاون رئیس صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب کرد.

به گزارش سینماسینما، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در حکمی سعید مقیسه را به سمت معاون رئیس صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای مهندس سعید مقیسه

نظر به مراتب تعهد، دانش، تخصص و شناخت سازمانی جنابعالی، به موجب این حکم، به سمت «معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت وتصویر فراگیر در فضای مجازی» منصوب می‌شوید.

تنظیم گری، تدوین و ابلاغ آیین نامه‌ها، مقررات و دستورالعمل ها، ساماندهی و صدور مجوز برای فعالیت های رسانه‌های صوت وتصویر فراگیر در فضای مجازی، پایش، نظارت و هدایت تولید، انتشار محتوا و خدمات مرتبط و استانداردسازی و ایجاد زیرساخت های لازم از اهم مأموریت های جنابعالی است.

در این راستا، جامع نگری و توجه به همه ابعاد رسانه‌های مذکور مورد انتظار است؛ به نحوی که اجرای مناسب مقررات تنظیم شده، سبب شود تولیدکنندگان، حقوق مالکانه آثار و توسعه پایدار رسانه‌های یکدیگر را پاس بدارند؛ مخاطبان بی پناه رها نشوند و بتوانند از فضای مجازی به عنوان یک فرصت بالنده استفاده کنند؛ بسترهای انتشار، امن و در دسترس اقشار مختلف جامعه و محتوا سالم و مبتنی بر اخلاق و فرهنگ اسلامی-ایرانی باشد و نهایتاً زیست بوم حاکم بر رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، باعث هم افزایی و رشد پایداراین رسانه‌ها و بهره مندی حداکثری مخاطبان شود.

از خدمات و تلاش های صادقانه آقای دکترسیدصادق امامیان در مدت تصدی این مسئولیت، قدردانی می‌کنم.

و از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.»

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 170762 و در روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۵:۴۲
2024 copyright.