با موضوع کرونا، فیلم کوتاه «یه روز خوب میاد» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه «یه روز خوب میاد» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهراب زمانی آماده نمایش شد.

به گزارش سینماسینما به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «یه روز خوب میاد» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهراب زمانی که در مورد اتفاقات رخ داده در دوران شیوع بیماری کرونا ساخته شده است، آماده نمایش شد.

این فیلم روایت فردی است که مسیری را به صورت پیاده در کنار خیابان قدم می‌زند، در حالی که ماسک روی صورت دارد. در همین حین خاطرات یک سال اخیر در ذهنش تداعی می‌شود؛ سالی که به دلیل شیوع کرونا مدارس تعطیل شدند، مهدکودک‌ها خالی از صدای خنده و شادی کودکان شد، باشگاه‌ها، سینما، تئاتر، مراکز تفریحی و فرهنگی با تعطیلی مواجه شدند. در این یک سال هیچ کس خنده دیگری را ندیده و معاشرت‌ها به حداقل رسیده است. پزشکان، پرستارها و عزیزان زیادی از دنیا رفتند، کار و کاسبی‌های زیادی متحمل ضررهای کلان شدند. در ادامه وقتی از پله‌های پارکی که بچه‌ها در آن بازی می‌کنند، بالا می‌رود می‌بیند که…

شهاب مالک بازیگر اصلی این فیلم است و دیگر عوامل آن عبارتند از: فیلمبردار: مهرآرا میرطالبیان، صدابردار: مریم سیف‌الهی، منشی صحنه: دلارا میرطالبیان، چهره‌بردازی: مصطفی جعفری و تدوینگر: الهه آسوده.

مهراب زمانی پیش از این در دو فیلم سینمایی «فصل نرگس» و «شور شیرین» و سریال‌های «زاویه هفتم»، «شهرک جیم» و «شاهرگ» و چندین تئاتر و یک تله فیلم ایفای نقش کرده است. او همچنین سابقه کارگردانی سه تئاتر صحنه‌ای و چهار فیلم کوتاه دیگر را نیز دارد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 145035 و در روز سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۴:۵۳
2024 copyright.