بررسی اعمال جریمه برای واکسینه نشده ها در برنامه صبحگاهی

برنامه صبحگاهی رادیو سلامت به تهیه کنندگی مرتضی میلانی با نام به زندگی سلام کن در روزهای پایانی هفته به موضوعات متفاوت می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه صبحگاهی روز سه شنبه ۱۹ بهمن موضوع اعمال جریمه برای افراد واکسینه نشده را با شنوندگان در میان می گذارد و با حضور کارشناس این موضوع را بررسی می کند. دکتر مهری اپیدمولوژیست درباره مسئولیت اجتماعی صحبت خواهد کرد.
برنامه به زندگی سلام کن روز چهارشنبه ۲۰ بهمن به سبک زندگی سالم می پردازد و به شنوندگان آموزش می دهد که برای افزایش ایمنی بدنتان بیشتر از چه مواد غذایی استفاده کنید. دکتر وفا متخصص تغذیه در برنامه حضور دارد. این برنامه روز پنجشنبه ۲۱ بهمن اختصاص به این موضوع دارد که فعالیت فیزیکی مستمر می تواند باعث آرامش شود. دکتر صنعتکاران رواشناس ورزشی به این موضوع می پردازد.
برنامه به زندگی سلام کن در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده و با اجرای مسعود حسنی پخش می شود. هر روز کارشناس مجریان در بخش تحلیل خبر به بررسی رویدادها می پردازند.
روزهای شنبه دکتر حسین سامی، روزهای یکشنبه و سه شنبه زهرا حاجی زاده، روزهای دوشنبه و چهارشنبه لیلا علوی کارشناس مجری برنامه هستند. برنامه صبحگاهی به زندگی سلام کن شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۸ پخش می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 169683 و در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹:۴۸
2024 copyright.