بررسی انحصار واردات دارو در رادیو

 

با توجه به ماجراهای واردات دارو، برنامه “سلامت تا ۱۴۰۴” به تهیه کنندگی مرتضی میلانی در نظر دارد روز شنبه ۲ مرداد ماه به موضوع انحصار واردات دارو و تجهیزات پزشکی بپردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه کننده این برنامه در این باره می گوید: پخش برنامه “سلامت تا ۱۴۰۴” از ایام تیر ماه آغاز شده و با اجرای دکتر مهدی جعفری از متخصصان و اندیشمندان حوزه سلامت پخش خواهد شد. این برنامه روز شنبه به انحصار دارو و تجهیزات پزشکی اختصاص دارد و در هر قسمت از مهمانانی دعوت می کنیم تا بر اساس اولویت های حوزه سلامت، پیشنهادهایی را مطرح کنند. مهمانان برنامه از وزرای پیشین و متخصصان حوزه سلامت خواهد بود و نظرات و پیشنهادهایشان را درباره وضعیت سلامت کشور ارائه خواهند داد تا بتوانیم به راهکارها دست پیدا کنیم. این برنامه ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.
وی که تهیه کنندگی برنامه مخاطب خاص هم دارد، ادامه می دهد: این برنامه هم روز شنبه ۲ مرداد ماه به بررسی مدیریت اپیدمی کرونا در دوره انتقال دولت با حضور کارشناسان می پردازد. برنامه مخاطب خاص با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 159143 و در روز جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱:۴۵
2024 copyright.