بررسی رنگبندی شهرها و استانها در رادیو

رادیو سلامت در برنامه مخاطب خاص که ۱۹ تیر ماه روانه آنتن می شود به بررسی رنگبندی شهرها و استان ها می پردازد که با توجه به موج پنجم ویروس کرونا تغییر کرده است.
به گزارش سینماسینما ، مرتضی میلانی، تهیه کننده در این باره می گوید: روز شنبه ۱۹ تیر ماه به بررسی مشکلات موج پنجم کرونا می پردازیم. در حال حاضر شاهد تغییر در شهرها و استان ها هستیم و از آبی به زرد، زرد به نارنجی و نارنجی به قرمز تغییر کرده است. به همین دلیل در قالب گفت وگو با متخصصان بیماری های عفونی به موضوع پیشگیری می پردازیم و راهکارهای لازم در اختیار شنوندگان گذاشته می شود.
وی ادامه می دهد: همچنان در کشور درگیر این ویروس هستیم، باید مراقب باشیم و با رعایت شیوه های نامه های بهداشتی مانع زنجیره انتقال ویروس شویم. به همین دلیل ما در رادیو در قالب برنامه های متفاوت به این موضوع و اهمیت آن می پردازیم و اطلاعات لازم را در اختیار شنوندگان قرار می دهیم. در برنامه مخاطب خاص میزبان متخصصان عفونی همچون دکتر پیام طبرسی، دکتر محمدرضا هاشمیان، دکتر اشراقی و دکتر ایزدی هستیم.
هدف برنامه «مخاطب خاص» پرداختن به چالش های نظام سلامت است و پیگیر اخبار کلانی است که در حوزه سلامت اتفاق می افتد. برنامه با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه روانه آنتن می شود.
گوینده برنامه «مخاطب خاص» فیروزه آدابی و کارشناس مجری برنامه جواد نوفرستی است. برنامه «مخاطب خاص» غالبا متمرکز بر تصمیم گیری ها در نظام سلامت است و از زمان شیوع بیماری کرونا، برنامه به این سمت گرایش پیدا کرده است.
برنامه «مخاطب خاص» فارغ از بحث پیگیری موضوعات روز سلامت، با نگاه کارشناسانه به مباحث و مشکلات در نظام سلامت می پردازد و تحلیل می کند. برنامه «مخاطب خاص» روزهای شنبه ساعت ۲۰ به مدت یک ساعت پخش می شود و پنجشنبه ها تکرار این برنامه ساعت ۲۰ خواهد بود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 158566 و در روز پنجشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۸:۳۲
2024 copyright.