برنامه صبحگاهی رادیو سلامت با حال و هوای تازه

 

برنامه صبحگاهی رادیو سلامت به تهیه کنندگی مرتضی میلانی با حال و هوای تازه و با تغییر رویکرد به منظور آگاهی بخشی به مردم روانه آنتن می شود.

به گزارش سینماسینما، مرتضی میلانی تهیه کننده جدید ویژه برنامه صبحگاهی به زندگی سلام کن در این باره توضیح می دهد: فصل جدید این برنامه با رویکرد آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و امیدبخشی در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت طراحی شده و با اجرای مسعود حسنی پخش می شود. هر روز کارشناس مجریان در بخش تحلیل خبر به بررسی رویدادها می پردازند.
وی ادامه می دهد: روزهای شنبه دکتر حسین سامی، روزهای یکشنبه و سه شنبه زهرا حاجی زاده، روزهای دوشنبه و چهارشنبه لیلا علوی کارشناس مجری برنامه هستند. برنامه صبحگاهی به زندگی سلام کن شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۸ پخش می شود.
این تهیه کننده درباره آیتم های برنامه توضیح می دهد: آیتم های مختلف طراحی شده است. در بخش ورزشی یک متخصص ورزشی حضور دارد و متناسب با مشکلات جسمی ورزش های درمانی ارائه می کند. در بخش نگاهی نو دکتر مهرنوش دارین روانشناس تکنیک هایی یاد می دهد و می گوید چطور یک روز خوب داشته باشیم. بخش مزه سلامت، طنز است و به سلامت اجتماعی می پردازد. فاطمه شهبازی در بخش ۶۰ ثانیه با سلامت درباره اخبار حوزه سلامت می گوید. همچنین میز خبر هم او اجرا می کند. بخش زیر پوست شهر با اجرای سارا اکبری به مهربانی افرادی می پردازد که کارهای نیک انجام دادند اما کمتر دیده شدند.
میلانی در پایان می گوید: بخش با سلامت به عهده مرجان قندی است که به تحلیل نظام سلامت و کرونا اختصاص دارد. از سلامت چه خبر هفته ای یک روز با اجرای آذین پیراسته پخش می شود. بسته صوتی درباره ترویج فرهنگ محیط زیست داریم. بخش پل هم با حضور امین قاسمی فر به بررسی آخرین دستاوردهای حوزه سلامت بین الملل می پردازد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 163373 و در روز چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷:۱۵
2024 copyright.