برگزاری پویش با ماسک رای بدهیم در رادیو

مدیر رادیو سلامت با اشاره به برگزاری پویش #با ماسک رای میدهیم تاکید کرد: در زیست کرونا مسئولیت اجتماعی را در خصوص انتخابات حداکثری انجام می دهیم با توجه به اینکه پویش های این شبکه با اقبال مردمی رو به رو شده است، در تازه ترین اقدام، پویش #با ماسک رای میدهیم را راه اندازی کرده ایم.
به گزارش سینماسینما ، دکتر صدیقه اعتمادسعید، مدیر رادیو سلامت درباره برگزاری پویش #با ماسک رای میدهیم در رادیو سلامت توضیح می دهد: حقی که در همه جوامع و مکاتب بشری به عنوان فضیلت و ارزش شناخته می‌شود و با عناوینی همچون «حق انتخابگری»، «حق مشارکت در تعیین سرنوشت» و … شناخته می‌شود، از ویژگی های این حق این است که صاحب حق باید از آن دفاع کرده و در پی احقاق و عملی ساختن و یا به اصطلاحی علمی‌تر «استیفا» آن باشد یعنی باید تمام حق خود را مطالبه کند، بر این اساس مشارکت در انتخابات گامی در راستای مطالبه و دفاع از حق مسلمی است که هر ایرانی دارد و به همین دلیل برای مشارکت در انتخابات ضرورتی وجود دارد که باعث می‌شود ضمن حفظ سلامتی در سرنوشت کشور مشارکت فعال داشته باشیم .مسلماً مردم باید تصمیم بزرگی بگیرند و سرنوشت شان را تعیین کنند. حال ممکن است به خاطر کرونا نگرانی هایی داشته باشند که ما با راه اندازی پویش #با ماسک رای میدهیم و پخش برنامه هایی مرتبط با این موضوع تلاش داریم پاسخگوی نگرانی های مردم در این باره باشیم.
وی ادامه می دهد: مردم می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی پای صندوق های رای حاضر شوند و بدون آنکه سلامتی شان به خطر بیفتد در این تصمیم بزرگ کشوری، مشارکت گسترده داشته باشند. رادیو سلامت هم به عنوان یک مرجع صحیح در این حوزه همراه و همگام با مردم حضور دارد. ضمن اینکه دوستان علاقه مند می توانند مثل گذشته که رادیو سلامت را در برپایی پویش های متفاوت همراهی کرده بودند، باری دیگر تعامل خوبی برقرار کنند و با پیوستن به این پویش، عکس هایی مرتبط را به شماره ۰۹۰۵۳۹۷۵۷۴۰ ارسال کنند.
مدیر رادیو سلامت عنوان کرد: در پویش های گذشته شاهد ذوق هنری و خلاقیت های مردمی بودیم و امیدواریم در این پویش هم با عکس های خلاقانه ما را در این امر همراهی کنند. حتی پیشنهادهایشان را می توانند برایمان پیامک کنند. همچنین ویژه برنامه رادیو سلامت در ایام انتخابات با نام “در مسیر انتخاب” پخش می شود که از تولیدات گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که در قالب آیتم های متنوع به دستاوردهای ۴۰ ساله نظام سلامت می پردازد. شنوندگان با شنیدن این برنامه می توانند با ایده آل های یک نظام سلامت مطلوب اَشنا شوند. ایده آل هایی که انتظار داریم رییس جمهور آینده برای تحقق آن ها برنامه ریزی و تلاش کند.

پویش #با ماسک رای میدهیم به همت گروه فضای مجازی رادیو سلامت برگزار می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 156957 و در روز سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲:۱۳
2024 copyright.