«بمب» فیلم جدید پیمان معادی بعد از «برف روی کاج ها»

رامبد جوان و پیمان معادیپیمان معادی  چهار سال بعد از ساخت «برف روی کاج ها» دومین فیلم بلند سینمایی را جلوی دوربین می برد.

 

به گزارش «سینما،سینما » پیمان معادی که زمستان سال ۹۰ فیلم «برف روی کاج ها» را جلوی دوربین برد، در طی این سالها به عنوان بازیگر در فیلم های مختلف در ایران و خارج از ایران ظاهر شد و چند فیلمنامه هم نوشت. اما خبری از ساخت فیلم دوم او نبود.براساس آنچه که روزنامه سینما نوشته : اکنون اما معادی تصمیمش را برای ساخت فیلم تازه اش گرفته و قرار است فیلم سینمایی «بمب» را که یک ملودارم اجتماعی است جلوی دوربین ببرد.

از «عدالت کیفری» تا «آخرین شوالیه ها»

معادی بعد از ساخت «برف روی کاج ها» در حوزه بازیگری فعال تر از قبل  شد. او که با «جدایی نادر از سیمین» در سطح بین المللی شناخته شده بود برای بازی در سریال «عدالت کیفری» و فیلم های سینمایی «کمپ اشعه ایکس» و «آخرین شوالیه» انتخاب شد. بازی در کنار کریستین استوارت در «کمپ اشعه ایکس» همکاری با مورگان فریمن در «آخرین شوالیه ها» و بازی در سریال «عدالت کیفری» تجربه های بین المللی این بازیگر در طی این سال ها بودند. دو فیلم سینمایی بین المللی او اکران شدند اما سریال «عدالت کیفری» که نام رابرت دنیرو هم در میان بازیگرانش دیده می شود هیچگاه پخش نشد و ظاهرا مشکلاتی در مرحله تولید آن را متوقف کرده است . مهم ترین فعالیت پیمان معادی در حوزه فیلمنامه نویسی در این مدت نگارش فیلمنامه «خندنده» برای رامبد جوان بود. فیلمی که قرار بود معادی  نقش اول آن هم باشد و چند بار تا آستانه ساخت رفت اما مشغله های رامبد جوان تولید آن را به تعویق انداخت .

 

فیلمبرداری در زمستان ۹۴

پیمان معادی این روزها با گریمی عجیب در فیلم سینمایی «ابد و یک روز» بازی می کند و بعد از این فیلم از ماه آینده در فیلم سینمایی «نگار» رامبد جوان جلوی دوربین می رود. و با پایان کارش در «نگار» پیش تولید «بمب» را آغاز می کند. فیلمنامه «بمب» توسط پیمان معادی نوشته شده. همچنین تهیه کننده فیلم با تعدادی ازعوامل تولید «نگار» قرار است در «بمب» هم حضور داشته باشند. دومین فیلم پیمان معادی زمستان امسال جلوی دوربین می رود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 5553 و در روز یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳:۲۴
2024 copyright.