بندیکت کامبربچ بازیگر فیلم «قدرتی از یک سگ» شد

بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس در فیلم «قدرتی از یک سگ» به کارگردانی جین کمپیون بازی می کنند.

به گزارش سینماسینما، جین کمپیون بنا دارد فیلم «قدرتی از یک سگ» را که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته توماس سویج است، بسازد، بندیکت کامبربچ و الیزابت ماس دو بازیگری هستند که قرار است در این پروژه به ایفای نقش بپردازند. کمپیون علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه این فیلم را هم نگاشته است.

این کارگردان درباره رمان «قدرتی از یک سگ» اینطور می‌گوید: از فکر کردن درباره داستان این رمان نمی توانم دست بردارم و واقعا تحت تاثیرش قرار گرفته‌ام، موضوعاتی چون مردانگی، نوستالژی و خیانت در این رمان به خوبی با هم تلفیق شده‌اند و کمتر پیش می‌آید داستانی پیدا کنید که موضوعات و شخصیت‌های آن تنش‌های آشکاری داشته باشند، مخاطب را راضی کنند و در عین حال غیر قابل پیش‌بینی باشند.

این فیلم داستان دو برادر را روایت می کند که یکی از آن‌ها شخصیتی پیچیده و ظالمی دارد و می‌خواهد زندگی همسر جدید برادر خود را به همراه فرزندش به هم بریزد، بندیکت کامبربچ این نقش را بازی می‌کند.

کامبربچ اخیرا در دو فیلم کمپانی مارول به نام «انتقام‌جویان: پایان بازی» و «جنگ ابدیت» بازی کرده است.

الیزابت ماس هم به تازگی در فیلم سینمایی «ما» به کارگردانی جوردن پیل بازی کرده که بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است، او همچنین در سومین فصل سریال «داستان یک ندیمه» که در تابستان امسال نمایش داده می‌شود، به ایفای نقش پرداخته است.

قرار است پیش تولید این فیلم در پایان سال ۲۰۱۹ آغاز شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 111900 و در روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵:۲۷
2024 copyright.