بهرام افشاری: هرکس با من کار کرده دفعه بعد بلندی قدم را فراموش می کند

بهرام افشاریبهرام افشاری گفت: امسال با فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردانی منوچهر هادی به جشنواره و سینمای ایران آمدم و خوشبختانه از بازی در این فیلم بسیار راضی هستم.

به گزارش سینماسینما، بهرام افشاری بازیگر فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» در مورد بازی در این فیلم گفت: خوشبختانه در هنگام و بعد از پایان جشنواره برخورد خوبی از مخاطبان داشته و چه از لحاظ مخاطب و چه از لحاظ هنرمندان بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت کرده ایم. وقتی در مورد یک فیلم نظرات زیادی باشد و در خصوص آن حرف های زیادی شنیده شود یعنی آن فیلم دیده شده است. خدا را شکر که کار قابل قبول بوده و سرمان از این قضیه بالا است.

افشاری درباره ایفای نقش اول در سینما تصریح کرد: برای من نقش اصلی و فرعی فرقی ندارد اما این بار به عنوان نقش اصلی وظیفه سنگینی روی دوش خود احساس می کردم. ایفای این نقش با لهجه ای که اصلاً با زبان آن آشنایی نداشتم تمرینات بسیار زیادی را می طلبید.

او درباره مشکل بازیگرانی با قد بلند خاطرنشان کرد: درباره بلندی قد صحبت های زیادی میشود و می گویند بازیگران قد بلند در سینما ناموفق هستند. از نظر من این دیدگاه کلاسیک، قدیمی و نخ نما شده و هرکس با من کار کرده دفعه بعد بلندی قدم را کاملاً فراموش می کند.

منبع: میزان

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 45187 و در روز شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۴:۱۳
2024 copyright.