بهرنگ توفیقی «بی‌همگان» را به نیمه رساند

بهرنگ توفیقی سریال «بی‌همگان» را برای پخش از شبکه سه سیما به نمیه راه تولید رساند.

به گزارش سینماسینما ، مهران مهام، تهیه‌کننده سریال «بی‌همگان» در گفت‌و‌گو با ایکنا خبر از تصویربرداری چهار ماهه سریال «بی‌همگان» و به نیمه‌ راه رسیدن آن را داد.
این سریال تلویزیونی که بهرنگ توفیقی آن را جلوی دوربین برده دارای لوکیشن‌های بسیار است و مهدی سلطانی نقش نخست آن را بازی می‌کند.
کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی، بردیا دیانت، مهدی احدی بازیگر نوجوان و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا  کاوه خداشناس، سمیرا حسن‌پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی اصغر رضائی، مجید اکبری بازیگرانی هستند که در این کار بازی دارند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ که در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی. در این کار همچون کارهای دیگری بهرنگ توفیقی موضوعات اخلاقی که خانواده را محور دارد موضوع نظر سریال است. درضمن به واسطه این کار تلاضش داریم موضوعاتی چون عدالتخواهی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را هم مدنظر قرار دهیم.
این سریال برای پخش از شبکه سیما سیما تولید می‌شود، همچنین علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی فیلمنامه این کار را نوشته‌اند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 170995 و در روز دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳:۳۴
2024 copyright.