بهنوش بختیاری چگونه در من نقش متفاوتی را بازی کرد؟

فیلم من (۴)بهنوش بختیاری که این روزها در فیلم ” من ” ساخته سهیل بیرقی در نقش بسیار متفاوتی بازی کرده است در بخشهایی از مصاحبه خود حرفهای حالبی زده است .


به گزارش سینما سینما ،بخشهای مهم این مصاحبه به شرح زیر است :
+راستی من تاول زدم تا این فیلم تمام شد .
+آقای بیرقی می گفتند که مثلا تو زمان حرف زدن ابروهایت را بالا می دهی ،این کار را که می کنی یک شخصیت ساده لوح به تو می دهد . این کار و آن کار را نکن .انجام ندادن برخی از این کارهاخیلی هم سخت بود.
+مثال دیگر اینکه آقای بیرقی می گفت بهنوش پلک زدنت زیاد است با صدای تو آهنگین است ،این است که ممکن است نقشهایت را مقداری شبیه هم کند .
+من سعی کردم دراین فیلم صدایم را عوض کنم ولی وسط پلانی دوباره هیجانی می شدم ودوباره صدای خودم می آمد ،آقای بیرقی زاده کات می دادندو می گفتند بهنوش صدا … دوباره گرفته می شد وبرداشتها طولانی بود.آقای بیرقی تنها کسی بود که در زندگی من کشف کرد که حالت دهانم به گونه ای است و همین باعث شده تا لحن من همیشه یک شکل باشد .برای این حالتی که من در حرف زدنم دارم ایشان خیلی فکر کردند . من گفتم چه کارش کنم ؟ لبم این شکلی است .
تا اینکه یک روز آقای بیرقی هماهنگ کرده بودند ویک دندان ساز آمده بود و قالب دندان من را گرفتند و فردایش با چیزی آمدندو برای دهان من یک چیزی درست کرده بودند که لب من را از این حالت در آورد .وقتی صحبت می کردم حالت لب تغییر می کرد و ناخود آگاه صحبت کردنم این طور تند و تند نبود . خب دراین سالهایی که کار کرده بودم به فکر کسی نرسیده بود .

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 27544 و در روز سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۹:۵۶
2024 copyright.