به خاطر بی‌‌پولی تلویزیون ۱۶ ماه است بیکارم

شیوا خسرومهرشیوا خسرومهر بازیگر می‌گوید دلیل بیکاری او و بسیاری از همکارانش برمی‌گردد به اینکه یک قانون نانوشته بین اهالی تصویر به وجود آمده است.

به گزارش سینماسینما، شیوا خسرومهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: “نمایش اکتبر ۱۹۴۲، پاریس” را به کارگردانی مسعود موسوی در سالن سایه تئاتر شهر، اجرا داشتیم و پس از ۳۰ شب اجرا این نمایش روز گذشته به اجرای خود خاتمه داد، فکر می‌کنم بعد از ماه مبارک رمضان این نمایش در سالنی دیگر مجدد به روی صحنه برود.

وی درباره فعالیت‌های خود در بخش تصویر بیان کرد: من الان ۱۶ ماه است که در عرصه سینما و تلویزیون بیکار هستم و همواره فکر می‌کردم، شرایط برای من اینگونه است. اما وقتی با دوستان دیگرم در عرصه تصویر صحبت می‌کنم، می‌بینم بسیاری از آن‌ها مدت‌هاست که بیکار هستند و در عرصه تصویر کاری به آن‌ها پیشنهاد نشده است، بنابراین فکر می‌کنم باید ترجیحاً سکوت کنم و در تئاتر به فعالیت خود ادامه دهم.

بازیگر سریال “نرگس” با اشاره به اینکه قوانین نانوشته‌ای در حال حکمفرمانی است، ادامه داد: متأسفانه دلیل بیکاری من و بسیاری از همکاران دیگرم برمی‌گردد به اینکه یک قانون نانوشته بین اهالی تصویر به وجود آمده است و آن اینکه زمانی که کار داشته باشید و دیده شوید به سر کار بعدی دعوت می‌شوید و درست به همین دلیل بسیاری از دوستان من چه خانم و چه آقا همگی بیکار هستند. در واقع اولین فاکتور این است که شما عضو یک تیم باشید، تا بتوانید فعالیت داشته باشد و این اتفاق در همه جا در حال رخ دادن است و منی که عضو هیچ یک از این تیم‌ها نیستم، باید بیکار بمانم و فعالیتی در حوزه تصویر نداشته باشم.

خسرومهر همچنین گفت: زمانی سازمان صداوسیما پول داشت و هزینه تولید تله‌فیلم‌ها را پرداخت می‌کرد، اما از زمانی که دیگر مجوزی برای تولید تله‌فیلم‌ها صادر نشد و سازمان هم پولی بابت این موضوع پرداخت نکرد و تولیدات به شدت افت کرد و پایین آمد، بیکاری من و همکارانم پررنگ‌تر شد و امثال من بیکار ماندند.

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 18304 و در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۵:۵۷
2024 copyright.