به زندگی سلام کن در رادیو

 


برنامه به زندگی سلام کن در قالب یک جنگ شاد صبحگاهی هر روز پخش می شود و در این برنامه صبحانه های محلی روستاهای مختلف اقصی نقاط ایران معرفی می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، تهیه کننده برنامه به زندگی سلام کن در این باره توضیح می دهد: این برنامه صبحگاهی به تهیه کنندگی من و مسعود حسنی هر روز از رادیو سلامت پخش می شود. یک هفته گروه ما برنامه را روانه آنتن می کند و هفته دیگر گروه مسعود حسنی. برنامه به زندگی سلام کن، یک جنگ شاد صبحگاهی است و ما تلاش کرده ایم در قالب آیتم های متنوع یک بسته شاد صبحگاهی را آماده و به سمع مردم برسانیم.
وی ادامه می دهد: این برنامه هر روز از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا هشت صبح از رادیو سلامت پخش می شود و آخرین اخبار در حوزه سلامت به مردم ارائه می شود. در برنامه فردا ۱۴ شهریور ماه به موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مبارزه با کرونا می پردازیم. همچنین مهدی رستمی در آیتم سر چراغی نکاتی درباره سلامت معنوی می گوید. در آیتم سلام روستا به سراغ روستاهای مختلف اقصی نقاط ایران می رویم و در قالب گفت و گو با مردم روستا درباره سلامتی شان صحبت می کنیم و صبحانه های محلی هر روستا را در برنامه معرفی می کنیم. همچنین در این آیتم درباره مرکز بهداشت روستا هم صحبت می شود که این مرکز چه فعالیتی دارد و مردم در طول سال چکاپ می کنند و …
این تهیه کننده اشاره می کند: در آیتم خوش خبر باشید آخرین خبرهای حوزه سلامت و خبرهای خوب و خوش در حوزه سلامت را به مردم ارائه می کنیم. بسته صوتی مرجان قندی شامل پیگیری واکسن برای کروناست. همچنین در آیتم زونکن زهرا حاجی زاده خبرنگار حوزه سلامت به خبرهای حوزه سلامت می پردازد. آیتم نسخه خط خطی طنز است و آلبرت کوچویی خبرهای بین المللی در حوزه سلامت را ترجمه و ارائه می کند. فاطمه شهبازی در آیتم پوشه به خبرهای سلامت می پردازد. آیتم ایران ۶۲۶ هم با محوریت تولید و شعار سال پخش می شود. در مجموع آیتم های برنامه متنوع است تا مردم با شنیدن برنامه صبح خودشان را با انرژی شروع کنند. در پایان برنامه هم جمع بندی هم موضوعات می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 160842 و در روز شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱:۱۴
2024 copyright.