تاثیری که جام جهانی بر سریال‌های ماه رمضان گذاشت

تلویزیون تصمیم دارد پخش سریال‌های رمضانی را پیش از آغاز بازی‌های جام‌جهانی به اتمام برساند.

به گزارش سینماسینما، علی پورکیانی تهیه‌کننده مجموعه‌ رمضانی «رهایم نکن» درباره علت تبدیل شدن این مجموعه‌ از ۳۷ قسمت به ۲۹ قسمت اظهار کرد: این مجموعه در ۳۷ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید شد، اما با توجه به اینکه ماه رمضان امسال ۲۹ روز است و از طرفی از روز ۲۴ خرداد با آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مواجهیم، طبق اعلام تلویزیون قرار بر این شد تا سریال‌ها قبل از شروع بازی‌های جام‌جهانی به اتمام برسند به همین دلیل «رهایم نکن» در ۲۹ قسمت در حال تدوین است.

وی در پاسخ به اینکه آیا بخش‌هایی از این مجموعه از سوی تلویزیون با حذف روبه‌رو بوده است؟ گفت: علت کم شدن تعداد قسمت‌های سریال، به همزمانی با بازی‌های جام‌جهانی برمی‌گردد. از نظر اینکه قصه ایراد داشته باشد، سانسور و حذفی در کار صورت نگرفته است.

پورکیانی همچنین در پاسخ به اینکه اقدام تلویزیون درباره پخش سه سریال رمضانی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اظهار کرد: به عنوان تهیه‌کننده شنیده بودم که پیش از این دو سریال قرار است در ایام رمضان به روی آنتن برود، اما در نهایت سه سریال اعلام شد. فکر نمی‌کنم اشکالی داشته باشد چرا که کل وقت مخاطبان پس از افطار پر می‌شود و مخاطبان می‌توانند سه سریال با ژانرهای مختلف ببینند.

سریال «رهایم نکن» ـ ساخته محمد مهدی عسگرپور ـ در شب‌های رمضان ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در این مجموعه تلویزیونی امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیرآزاد، حسین ملکی و … به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 86400 و در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱:۱۷
2024 copyright.