تام هنکس نقش مجری معروف تلویزیونی را ایفا می‌کند

 «تام هنکس» در جدیدترین پروژه سینمایی خود در نقش «فرد راجرز» مجری معروف تلویزیونی بازی می‌کند.

به گزارش سینماسینما،‌ این بازیگر برنده اسکار قرار است در فیلمی با عنوان «تو دوست من هستی» در نقش «فرد راجرز» معروف به «آقای راجرز» شخصیت مطرح تلویزیونی دهه ۶۰ تا ۹۰ میلادی آمریکا بازی خواهد کرد

کارگردانی این فیلم را «ماریل هلر» با فیلمنامه‌ای از «میکا فیتزمن» و «نوا هارپستر» بر عهده خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم قرار است از ماه سپتامبر آغاز شود و داستان آن الهام گرفته از دوستی «راجرز» با «تام جونود» روزنامه‌نگار آمریکایی است.

«فرد راجرز » از سال ۱۹۶۸ تا سال ۲۰۰۱ به مدت ۳۳ سال اجرای برنامه تلویزیونی ویژه کودکان «محله آقای راجرز» را بر عهده داشت تا به عنوان یکی از به یادماندنی‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی آمریکا شناخته شود. «راجرز» در ۲۷ فوریه ۲۰۰۳ و در سن ۷۴ سالگی درگذشت.

«تام هنکس» اخیرا در فیلم «پُست» جدیدترین ساخته سینمایی «اسپیلبرگ» و در کنار «مریل استریپ» بازی کرده که این فیلم در جوایز اسکار امسال در دو بخش بهترین فیلم و بهترین بازیگر زن نامزد اسکار شده است.

«تام هنکس» پس از «هریسون فورد» و «ساموئل ال. جکسون»، سومین بازیگر پولساز تاریخ سینماست، به طوری که تاکنون فیلم‌هایش بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار فروش داشته‌اند که در این میان پرفروش‌ترین فیلمی که «تام هنکس» در آن نقش داشته، انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌های ۳» است.

این بازیگر نامدار سینمای جهان که پنج نامزدی اسکار و دو جایزه اسکار بهترین بازیگری را به همراه چهار جایزه «گلدن گلوب» بهترین بازیگری در کارنامه سینمایی دارد، توانست در سال ۱۹۹۲ ستاره‌ای به نام خودش در تالار مشاهیر هالیوود ثبت کند.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 78829 و در روز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۵:۱۱
2024 copyright.