تجلیل از مت دیمن با اهدای جایزه استنلی کوبریک

مت دیمن با دریافت جایزه استنلی کوبریک بریتانیا در بفتای لس‌آنجلس تجلیل می‌شود.

به گزارش سینماسینما، مت دیمن که این فصل با فیلم «کوچک سازی» در رقابت‌های سینمایی حضور دارد، جایزه استنلی کوبریک بریتانیا را از بفتای لس‌آنجلس دریافت می‌کند. این جایزه برای دستاوردهای سینمایی از سوی آکادمی بریتانیایی اهدا می‌شود.

دیمن با دریافت این جایزه که ۲۷ اکتبر در بورلی هیلز به وی اهدا خواهد شد به ردیف بازیگرانی چون دیک ون دایک، ایوا دوورنی، کلر فوی و کنت برانا ملحق می‌شود که امسال در این مراسم جوایزی دریافت می‌کنند.

کران برین رییس بفتای لس‌انجلس در این باره گفت: مت دیمن بی‌شک یکی از بااستعدادترین بازیگرانی است که امروز در صنعت سینما حضور دارد. او از سنین جوانی با «ویل هانتینگ خوب» خود را به دنیا معرفی کرد و حرفه خود را هر سال گسترش داد و توانست هم با فیلم‌های استودیوهای بزرگ و هم فیلم‌های مستقل تحسین شده، در این صنعت حضور داشته باشد.

جایزه استنلی کوبریک بریتانیا جایزه‌ای برای دستاوردهای موفق در صنعت سینماست که به چهره‌هایی که سطح کار سینمایی را با توانایی‌ها واستعدادهای خود بالاتر برده‌اند اهدا می‌شود.

در مراسم امسال دیک ون دایک نیز جایزه بریتانیا را برای جذابیت و دستاوردهایش در تلویزیون دریافت می‌کند. این بازیگر ۹۱ ساله از بازیگران فیلم جدید «مری پاپینز» است.

ایوا دورونی نیز جایزه شلزینگر را برای موفقیت در بخش کارگردانی دریافت خواهد کرد. او با کارگردانی فیلم «سلما» توجه زیادی را به خود جلب کرد و اکنون چندین پروژه بزرگ در دست ساخت دارد.

جودی فاستر، مریل استیپ، جرج کلونی، تام کروز، دانیل دی لوییس، رابرت دنیرو، کلینت ایستوود، تام هنکس، جرج لوکاس، استیون اسپیلبرگ و دنزل واشنگتن نیز از چهره‌هایی هستند که در سال‌های پیش این جایزه را دریافت کرده‌اند.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 66707 و در روز جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹:۱۴
2024 copyright.