تحلیل روانشناختی فیلم «بعد از تو» در رادیو

رادیو سلامت در قالب برنامه تصویر خیال که روز جمعه هشتم بهمن ماه پخش می‌شود به تحلیل روانشناسی فیلم های اکران شده در سال‌های اخیر می پردازد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی رادیو سلام، مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه تصویر خیال در این باره توضیح داد: روز جمعه هشتم بهمن ماه به تحلیل روانشناختی فیلم «بعد از تو» می‌پردازیم که ساخته فرهاد نجفی است. همچنین کارشناس برنامه درباره درگیری‌های عاطفی و تاثیرات روانشناختی آن روی مخاطب صحبت می‌کند. دکتر کبری مالمیر رواشناس در برنامه به عنوان مهمان حضور دارد.
وی ادامه داد: فیلم‌ها اغلب بازنمایی زندگی روزمره هستند که با فرازو فرودهاشان به تصویر کشیده می‌شوند تا خیال‌مان را به بازی گیرند و در پس هر سناریو که به فیلم تبدیل می‌شود لایه‌های پنهانی وجود دارد که خواسته یا ناخواسته بیننده با آن همسو و هم داستان می‌شود. رمزگشایی از بخشی از این لایه‌ها و ترسیم تصویر واقعی برای بینندگان مستلزم تحلیل فیلم‌هاست
به گفته میلانی، تهیه کننده، در برنامه رادیویی تصویر خیال لایه‌های پنهان شخصیت‌ها و ماجراها از دو منظر روانشناسی و اسطوره شناسی توسط کارشناسان برنامه تحلیل و بررسی می‌شود.
بعد از تو، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام و رازآلود به نویسندگی و کارگردانی فرهاد نجف» و محصول سال ۱۳۹۸ سینمای ایران است. از بازیگران این فیلم می توان به مینا وحید، تیرداد کیایی، محمد مهدی حسینی، نیلوفر پارسا، بابک قادری و … اشاره کرد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 168347 و در روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷:۵۶
2024 copyright.