«ترومای سرخ» در موزه سینما رونمایی شد / تجربه‌ای از هنر و تجربه

مراسم رونمایی از مواد تبلیغی فیلم ترومای سرخ به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن دوست عصر روز دوشنبه ۱۹ شهریور در موزه سینما برگزار شد.

به گزارش سینماسینما، برگزاری چنین مراسمی نه تنها در گروه هنر و تجربه که در سینمای ایران تجربه تازه و منحصر به فردی است.این از معدود مواردی است که فیلمسازی قبل از اکران، فرصتی برای تقدیر از عوامل فیلمش همراه با رونمایی از کلیه مواد تبلیغاتی که مهیا کرده را در یک دورهمی فرهنگی ایجاد کرده است.
این مراسم بدیع با خوشامدگویی سپیده ابرآویز ، مدیر روابط عمومی فیلم آغاز و با رونمایی از تازه ترین پوستر فیلم توسط اسماعیل میهن دوست و مرتضی مشهودی (مدیر جلوه های ویژه فیلم) ادامه یافت .
سپس بخشی از ویدیوهای نظرات منتقدان و هنرمندان سینمایی و غیر سینمایی و اهل ادب و فرهنگ در مورد فیلم” ترومای سرخ”به نمایش در آمد.
هوشنگ گلمکانی، پرویز جاهد، خسرو دهقان، شیوا مقانلو ، ستاره اسکندری، آتش تقی پور ، فرانک آرتا ،لادن نیکنام ، ساناز فلاح فرد ، شادی حاجی مشهدی ،مهناز رونقی و جمعی از بازیگران جوان فیلم ترومای سرخ از جمله افرادی بودند که ویدیوهای آنها برای میهمانان حاضر پخش شد.
سپس تیزرهای آماده شده فیلم برای ایام اکران عمومی نشان داده شد.در ادامه عکس-نقد و بروشور فارسی فیلم حاوی گزیده نقد های منتشر شده در ایام جشنواره فجر در معرض دید حاضرین قرار گرفت.


بخش پایانی مراسم به اکران فیلم مستندی درباره ترومای سرخ اختصاص داشت .
این فیلم که به نوعی ماجرای ساخته شدن ترومای سرخ را روایت می کند توسط زهره صباغیان کارگردانی و تدوین شده و مجموعه ای است از مصاحبه با کارگردان ،بازیگران و عوامل فیلم، منتقدان سینمای ایران و تصاویری از پشت صحنه دوران پیش تولید و ایام فیلمبرداری . میهن دوست در این فیلم به مشکلات و فراز و فرودهای کار از مرحله پیش تولید تا آماده سازی نهایی اشاره می کند .
نشر چترنگ ، نشر ثالث و خانه داستان چوک به عنوان حامیان این برنامه هدایایی را برای دست اندرکاران ترومای سرخ در نظر گرفته بودند.بسته های فرهنگی، تخفیف خرید و ایجاد امکانات ویژه از جمله این هدایاست.
جمعی از چهره های شناخته شده سینمایی، ادبی ،هنری و رسانه ای در این مراسم حضور داشتند. خسرو دهقان ، شیوا مقانلو، رایا نصیری، عزیزالله حاجی مشهدی، نیما قلی زادگان، مازیار شیخ محبوبی ، میترا مهتریان از جمله مهمانان بودند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 96207 و در روز سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱:۲۳
2024 copyright.