تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به مطالبات سینماگران

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی از تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات اهالی سینما در این وزارتخانه خبر داد.

 به گزارش سینماسینما، در پی دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برخی از اهالی سینما که دوم آذر در موزه سینما برگزار شد و طرح برخی مشکلات و درخواست های اهالی این صنف، محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی از تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات اهالی سینما به دستور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

احمدی گفت: پس از دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برخی از اهالی سینما به نمایندگی اصناف این حوزه، مقرر شد مطالبات و مشکلات آنها پیگیری شود.

وی تصریح کرد: پس از بررسی این مطالبات بنا به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروهی مشترک با حضور رییس سازمان سینمایی، سمعی و بصری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه تشکیل شده است.

احمدی با اشاره به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ضرورت حمایت از اهالی سینما، ادامه داد: با توجه به نگاه حمایتی آقای صالحی به اهالی فرهنگ و هنر، تشکیل این کارگروه که در راستای اهداف این وزارتخانه در حوزه ساماندهی مشکلات صنوف مختلف فرهنگی و هنری از جمله سینمایی است، امیدواریم به زودی شاهد تغییرات مناسب در رفع مشکلات این صنف باشیم.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 75322 و در روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰:۱۲
2024 copyright.