تشکیل کمیته‌ ویژه برای بازبینی فیلم‌های بدون پروانه نمایش

حبیب ایل بیگی ۱در پی اظهارنظر چندی پیش محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی مبنی بر امکان بازبینی مجدد تعدادی از فیلم‌های بدون پروانه نمایش و مشکل‌دار، کمیته ویژه‌ای جهت این امر تشکیل شد.

به گزارش سینماسینما، حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی اظهار کرد: محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی چندی قبل درباره بازبینی مجدد تعدادی از فیلم‌های بدون پروانه نمایش و مشکل‌دار صحبت کرد که در پی این موضوع و دستور او به معاونت نظارت و ارزشیابی مبنی بر تشکیل کمیته‌ای با حضور سینماگران و صاحب‌نظران فرهنگی، این کمیته تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این کمیته در حال بررسی فیلم‌های مختلف است تا بتوانیم به مرور فیلم‌هایی را که مشکل داشتند بازبینی و راهکاری برای رفع مشکلشان پیدا کنیم و فکر می‌کنم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم درباره فیلم‌هایی که توسط این کمیته بازبینی شده است و گفتگوهایی که حتما با خود دست‌اندرکاران فیلم‌ها خواهد شد، گزارش کاملی بدهیم و جزییات را اعلام کنیم.

ایل‌بیگی در پایان اظهار کرد: از آنجایی که این فیلم‌ها محصول فرهنگی- هنری هستند و باید شرایط عرضه چنین محصولاتی فراهم شود، تلاش این کمیته هم این است که راه‌حلی را برای رفع مشکلات فیلم‌ها پیدا کند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 55769 و در روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵:۲۷
2024 copyright.