تصاویر/ واکنش هنرمندان به درگذشت جری لوییس؛ از کوثری و جوان تا مهدویان

بازیگران سینما و تلویزیون در صفحات اینستاگرام خود، از درگذشت جری لوییس و خاطراتی که با آثار او داشتند نوشتند.

به گزارش سینماسینما، درگذشت جری لوییس کمدین مطرح آمریکا در سن ۹۱ سالگی در آمریکا واکنش های متعددی را در بین سینماگران جهان داشت، بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست هایی در اینستاگرام از درگذشت این هنرمند ابراز ناراحتی کردند.

در ادامه برخی از این پست‌ها را می‌خوانید:

رامبد جوان برای جری لوییس نوشت: «کمدین مشهور سال‌های دور، جری لوئیس، در سن ۹۱ سالگی درگذشت. روحش شاد.»

 

مهراب قاسم‌خانی، نویسنده مجموعه‌های کمدی هم در این باره نوشت:

«این مدت که دارم فیلم هاى مورد علاقه زندگیم رو معرفى میکنم بین دو سه تا از فیلماش مونده بودم. پاتسى؟ جواهرات خانوادگى؟ دهن گشاد؟ بوئینگ، بوئینگ؟ آخرش هم دهن گشاد رو انتخاب کردم که توى همین چند روز یه پست براش بذارم چون لیستم بدون جرى لوئیس اصلاً تکمیل نمیشد امروز یکى از دوست داشتنى ترین و شیرین ترین کمدین هاى تاریخ سینما رفت. کسى که هم نسل هاى من و پدرامون خیلى خیلى ازش خاطره داریم به شکل غم انگیزى خاطره سازهاى نسل ما دارن یکى یکى میرن این مدت که دارم فیلماى مورد علاقه ام رو معرفى میکنم خیلى از کامنت ها رو میخونم که حوصله شون سر رفته و دوست ندارن این پست ها رو.

از تعداد کمتر لایک ها نسبت به پست هاى دیگه هم مشخصه که موضوع مورد علاقه همه نیست… ولى بهتره عادت کنید چون تصمیم دارم ادامه بدم به این کار. دلم میخواد لذت ها و خاطرات خودم و نسلم رو به شراکت بذارم با دیگران و اگه فقط روى چهار نفر هم تاثیر بذاره برام کافیه.»

 

باران کوثری هم در این زمینه نوشت: «تکرار نشدنى، اوایل دهه پنجاه، سینماى کمدى جان تازه‌اى گرفت با زوج مارتین و لوئیس. با رفتن بعضى‌ها وزن زمین کم مى‌شه حتما جرى لوئیس افسانه اى یکى از اون هاست.»

 

امیرحسین رستمی متنی از مجله «دنیای تصویر» را منتشر کرد.

 

سام قریبیان هم عکسی از خود و جری لوییس را منتشر کرد.

 

محمدحسین مهدویان هم یادی از خاطراتش با آثار جری لوییس کرد.

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 63485 و در روز دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲:۵۳
2024 copyright.