تصاویری از مریلا زارعی، آزاده نامداری و بابک حمیدیان در اکران خصوصی «ماهی سیاه کوچولو»

مراسم اکران خصوصی فیلم «ماهی سیاه کوچولو» شامگاه جمعه ۸ آبان در ایوان شمس با حضور عوامل فیلم و جمعی از هنرمندان و مردم برگزار شد.

در ابتدا مجید اسماعیلی کارگردان این فیلم از میهمانان، هنرمندان و تمام عوامل فیلم تشکر و تقدیر کرد و حاضران مراسم را به دیدن فیلم دعوت کرد.گفتنی است فیلم «ماهی سیاه کوچولو» اولین اثر بلند سینمایی مجید اسماعیلی در مقام کارگردانی است که تهیه کنندگی آن را محمدرضا شفیعی و نویسندگی آن بر عهده علی طالب‌آبادی است.

در خلاصه داستان این فیلم که در آن بازیگرانی چون مریلا زارعی، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، جمشید گرگین، یاسمن معاوی ایفای نقش می‌کنند آمده، اگر ناگهان پرنده‌ها به پرواز درآمدند یعنی دشمن پشت بوته‌ها است اما اگر پرنده‌ای پرید شاید پی دانه‌ای می‌رود.

جنگجویان تنها به پیروزی فکر می‌کنند پس بدیهی است به سمت هر جنبشی پشت بوته‌ها یورش می‌برند اما جنگجویان خردمند که درک و عکس‌العمل‌شان یکپارچه کردند و تفاوت‌ پروازهای دسته‌جمعی و تنها راه می‌دانند آنها آگهی بر نشانه‌ها را طی آیین دلاوری زیست کرده و می‌دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.

شایان ذکر است در این مراسم هنرمندانی چون بابک حمیدیان، جمشید گرگین، مریلا زارعی، همایون ارشادی، محمدرضا شفیعی، سید جمال ساداتیان، افسانه بایگان، گلاره عباسی، مینا ساداتی، حسن پورشیرازی، حسن جوهرچی، علی شادمان، سعید داخ، حمیرا ریاضی، شهین تسلیمی،هادی مقدم دوست و آزاده نامداری حضور داشتند و مصطفی زمانی به دلیل بازی در فیلم جدید و حضور در خوزستان از غایبان این مراسم بود.

در این مراسم هنرمندان و بازیگران اصلی فیلم «ماهی سیاه کوچولو» بعد از امضای پوستر فیلم به تماشای آن نشستند.

 منبع: باشگاه خبرنگاران

 

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 4897 و در روز شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰:۲۲
2024 copyright.