تصاویر/ از نوید محمدزاده تا پیمان معادی، تقدیر بازیگران از بازیکنان تیم ملی فوتبال

بازیگران سینما و تلویزیون از عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال در جام جهانی تقدیر کردند.

به گزارش سینماسینما، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در دیداری نفس گیر و هیجان انگیز توانست با تیم ملی پرتغال به تساوی یک یک دست یابد و با کسب چهار امتیاز و عملکرد افتخار آمیز در جام جهانی از گردونه رقابت ها کنار برود.

بازی های خوب بازیکنان تیم ملی که در مقابل پرتغال به اوج خود رسیده بود، موجب شادی تمام مردم ایران شد که با حضور در خیابان ها از زحمات تیم ملی و کادر فنی تقدیر کردند.

بازیگران سینما و تلویزیون هم در کنار مردم با انتشار پست هایی در صفحات مجازی شان از عملکرد بازیکنان تیم ملی تقدیر کردند.

مهناز افشار در واکنش به بازی خوب بازیکنان تیم ملی جمله کنایه آمیز «چطوری کریس» علیرضا بیرانوند را به انگلیسی نوشت.

 

پیمان معادی هم رشادت بازیکنان را اینطور توصیف کرد: «از گروه مرگ بالا نرفتید، ولى در باور ها و قلبهایمان بالا رفتید، خیلى بالا. نقطه عطقى در این عرصه ساختید که فراموش نخواهد شد. درست مثل والیبال کشورمان، اتفاقى که باید را رقم زدید. در اینکه در هر گروه دیگرى بودید حتما صعود میکردید شکى نیست. و اینکه اگر ضربه طارمى( که فوق العاده کار کرد ) اگر گل میشد یا هزار اما و اگر دیگر، جدا دیگر اهمیت ندارد. این مهم است که کیف میکنیم وقتى بازی تان و تلاش غیورانه تان را میبینیم.

افتخار میکنیم به تک تکتون. این حس که حالمان الان گرفته اس رو هم خودتون ساختید، چون سطح توقعمون رو با عملکرد فوق العاده تون بالا بردید و بابت این بالا رفتن سطح توقع که بزرگترین و با ارزشترین دستاورد هر ملتى است، الحق سپاسگزاریم. همه مردم ایران با هر باور و گرایش سیاسى و دینى، با هر قومیت و نژادى در سراسر جهان قربان تک تک قطرات اشک و عرق تنتون رفتند. حالا ما ادعا داریم، و بدور از شوخیهاى لوس و متلکهاى قبل از از جام، میخواهیم در فوتبال دنیا حرفى براى گفتن داشته باشیم، که این به مراتب هزاران بار با ارزش تر از صعود از مرحله گروهى این جام هست.

ممنون از کارلوس کیروش کبیر و عزیز که علاوه بر مهارت و تاکتیک و غیرت و باور به بچه ها، به تیم شخصیتى در کلاس بالاى جهان را داد و یک ملت رو اینچنین سربلند و مغرور و امیدوار به اینده کرد حتی در روزهایى که هیچ دلیلی برای سربلندی و خوشى و امید وجود نداره. کیف میکنیم وقتى مربیمون رو میبینیم و در لحظاتى که که از فرط استرس و نگرانى نمیدونیم چه کنیم میبینیم مردى از تبار دیگر چند برابر ما تعصب دارد و این اراممان میکند.

ممنون مهدی طارمى بابت زحمات و نمایش کم نظیرت و دم همه بچه هاى ایرانى گرم. از امشب به بعد فوتبال ما فوتبال دیگریست و چشمان متوقع ما به لطف نفسهاى شما خیلى بالاتر از پیش به اینده باشکوه و پر افتخار دوخته شده. خدا قوت به تک تکتون و باز خداوند حافظ کیروش، تک تک بچه هاى تیم، و بقیه زحمتکشان و دلسوزان واقعى این مملکت باشد.»

 

امیر جعفری هم درباره بازی دیشب نوشت: «جامی پر از غرور از شما داریم… به گرمی امشب دمتون گرم.»

 

سیدجواد رضویان هم در وصف بازیکنان تیم ملی نوشت: «سر تو بالا بگیر، سربلندمون کردید، پرچم تا ابد بالا.»

 

نوید محمدزاده هم با عکسی از کارلوس کی روش به استقبال تیم ملی رفت.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 90471 و در روز سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳:۲۰
2024 copyright.