تغییرات در برنامه عصرگاهی رادیو سلامت

برنامه عصرگاهی رادیو سلامت با تغییرات جدید به تهیه کنندگی موسی نظری از ۱۵ آبان ماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می رود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، تهیه کننده برنامه عصرگاهی در این توضیح می دهد: برنامه عصرگاهی رادیو سلامت در قالب ساختار جدید از ۱۵ آبان ماه روی آنتن می رود. گویندگان برنامه مسعود خواجه وند، نازنین مهیمنی و رضا شجاعی هستند. شنوندگان در این برنامه می توانند شنونده یک داستان عصرگاهی باشند. داستان به این شکل است که سه گوینده از مراکز در کنکور دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول می شوند و در کنار ادامه تحصیل در رادیو سلامت کار می کنند. همین منجر به اتفاقات گوناگونی می شود. در واقع گویندگان برنامه در بخش داستانی برنامه حضور دارند.
وی ادامه می دهد: نازنین مهیمنی با نام حلما از گیلان است. رضا شجاعی از تهران و خواجه وند هم از تبریز است. آنها در این برنامه با لهجه صحبت می کنند و اتفاقات میان آنها منجر به طنز می شود. برنامه شامل آیتم های متفاوت است. در یکی از آیتم ها با نام من و دوربینم، سارا اکبری اتفاقات شهر را از زاویه یک دوربین عکاسی برایمان می گیرد و در برنامه پخش می شود. گزارش های مراکز استان ها در آیتم محله من پخش می شود. در این آیتم محله هایی که نماد اجتماعی خاص دارند، معرفی می شوند. در بخش تماس اورژانسی با پزشکان اورژانس صحبت می کنیم.
این تهیه کننده اشاره می کند: مسابقه ای با نام ترازو در برنامه پخش می شود که مخاطبان می توانند شرکت کنند و سئوالات کیلویی را پاسخ بدهند. منظور این است که هر سئوال برایش وزنی مشخص شده و هر چقدر تعداد سئوالات بیشتری پاسخ داده شود، مسلماً جوایز بیشتری هم کسب می شود. برنامه عصرگاهی رادیو سلامت از ۱۵ آبان ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ پخش می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 163328 و در روز دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۳:۱۷
2024 copyright.