تغییرات در ساختار مسابقه “برنده باش”

هاشم رضایت از ایجاد تغییراتی در ساختار مسابقه “برنده باش” خبر داد.

به گزارش سینماسینما، هاشم رضایت تهیه کننده مسابقه “برنده باش” با بیان تغییراتی که در ساختار مسابقه انجام شده است گفت: بسیاری از مردم نکاتی را پیرامون تکراری بودن مهمان‌ها و همچنین دسترسی ناپذیر بودن جوایز سطح بالای مسابقه مطرح می‌کردند. ما هم به هر حال برای مردم برنامه می‌سازیم و نظر مخاطبان برای ما مهم است. لذا در اتاق فکر برنامه به این نتیجه رسیدیم که  افراد تکراری هرچند می‌توانند در مسابقه شرکت نمایند ولی نمی‌توانند مجددا جزو برندگان باشند و در مسابقه مقابل آقای گلزار حاضر شوند. در این صورت  فرصت حضور در مسابقه به افراد جدید و بیشتری برسد.

تهیه کننده مسابقه “برنده باش” ادامه داد: از دیگر نکته‌هایی که پیرامون برنامه مطرح می‌شد این بود که جوایز سطح بالای برنامه به نوعی کمتر در دسترس است. پیرامون این موضوع هم بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که سطح جایزه اصلی برنامه را به صد میلیون برسانیم و در عوض نقاط امن شرکت‌کنندگان را دسترسی پذیرتر کنیم. در این صورت خواهید دید که در مجموع، شرکت کننده‌های مسابقه جوایز بیشتری را خواهند برد.

همچنین در پله‌های امن مسابقه دو تغییر داده شده است، پله اول ۵ میلیون امتیاز تغییری نکرده ولی پله دوم به ۲۰ میلیون و پله سوم یا آخر به ۱۰۰ میلیون تغییر داده شده است و بینندگان برنامه این تغییرات را از هفته آینده  پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه مشاهده خواهند کرد.

رضایت افزود: طرح کتابخوانی که اخیراً به برنامه اضافه شده مورد استقبال بسیار بالای مخاطبان قرار گرفته و انشاالله ما در هر برنامه یک کتاب برای علاقه مندان معرفی خواهیم کرد  و امیدواریم از این طریق بتوانیم به افزایش سرانه مطالعه کشور به سهم خود کمک کنیم.

هاشم رضایت در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که نظرسنجی‌های اخیر صدا و سیما نشان می‌دهد مسابقه “برنده باش” پربیننده‌ترین مسابقه حال حاضر تلویزیون است و ما امیدواریم با تغییرات به وجود آمده و طرح‌هایی نظیر کتاب‌خوانی بتوانیم رضایت خاطر مخاطبان خودمان را بیش از پیش کسب کنیم و همچنان پرمخاطب‌ترین مسابقه تلویزیون باقی بمانیم.

مسابقه “برنده باش” به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی، نخستین حضور محمدرضا گلزار در قامت مجری در تلویزیون است که طبق نظرسنجی‌ها جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های فعلی رسانه ملی نیز محسوب می‌شود.

 

منبع: هنرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 104408 و در روز پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷:۱۹
2024 copyright.