تغییر زمان برگزاری یک جشنواره به خاطر جابجایی دولت

پروین اعتصامیدبیر نهمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی از برگزاری این رویداد در مهر یا آبان ماه خبر داد و دلیل تاخیر در برگزاری را توضیح داد.

به گزارش سینماسینما، مازیار رضاخانی دبیر نهمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی درباره زمان برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره قرار بود اردیبهشت ماه برگزار شود اما حالا منتظریم تا وزیر جدید انتخاب شود و بعد از حضور وزیری که رای اعتماد می گیرد، شورای سیاستگذاری ما گفتگوی خود را با سازمان سینمایی آغاز می کند. البته پیش از این محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی نظر مثبت داشت که بتوانیم جشنواره را در مهر یا آبان ماه برگزار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر برای ما نیز همه چیز روشن نیست با این وجود همه کارهای این جشنواره انجام شده و ما فقط منتظر برگزاری جشنواره هستیم.

رضاخانی عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان برگزاری جشنواره پروین اعتصامی با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی شد مجبور بودیم صبر کنیم تا بعد از انتخابات این جشنواره را برگزار کنیم. همچنین شورای سیاستگذاری ما به این نتیجه رسید که یک ثباتی در هیات دولت و سازمان سینمایی ایجاد شود تا بتوانیم کارها را به درستی پیش ببریم.

دبیر نهمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی در پایان اظهار کرد: ما پیش از عید نوروز با آقای حیدریان صحبت کرده بودیم و کارهایمان هم پیش رفته بود اما مجبور بودیم صبر کنیم. با این وجود داوری های همه بخش ها انجام شده و حتی کاتالوگ آماده چاپ است و امیدوارم با حمایت سازمان سینمایی و وزارت ارشاد بتوانیم جشنواره را برگزار کنیم.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 62021 و در روز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۸:۰۸
2024 copyright.