تقدیر از بازیگر فیلم «حصارها» در جشنواره فیلم رم

«ویولا دویس» برنده مهم‌ترین جوایز در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون با دریافت جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره فیلم رم در کشور ایتالیا مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماسینما به نقل از هالیوود ریپورتر، «ویولا دویس» بازیگر آمریکایی که تاکنون سه بار نامزد اسکار شده و یک بار در سال ۲۰۱۷ برای بازی در فیلم «حصارها» موفق به کسب این جایزه شده، در کارنامه سینمایی خود دو جایزه تونی و یک جایزه امی که به ترتیب مهم‌ترین جوایز در عرصه تئاتر و تلویزیون هستند نیز کسب کرده است.

«آنتونیو موندی» دبیر جشنواره فیلم رُم در این باره اظهار کرد: «ویولا دیویس» بازیگری فوق‌العاده ست که با صداقت و عزت به نقطه تعالی بازیگری رسیده است. تقدیر از وی افتخار بزرگی برای من و جشنواره فیلم رُم است.

«قاچاق»، «خدمتکاران»، «خارج از دید»، «سولاریس»، « شوالیه و روز»، «زندانیان»، «شب‌ها در رودانته»، «بیوه‌ها» و «جوخه انتحار» برخی از مهم‌ترین فیلم‌ها با بازی «ویولا دیویس» هستند.

این بازیگر ۵۴ ساله به زودی در فیلم اقتباسی «ملکه بلوز» و همچنین قسمت جدید فیلم «جوخه انتحار» مقابل دوربین می‌رود.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رُم از تاریخ ۱۷ تا ۲۷ اکتبر (۲۷ مهر تا ۵ آبان) در ایتالیا برگزار می‌شود و فهرست کامل فیلم‌های حاضر در این رویداد سینمایی روز جمعه (۴ اکتبر) اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 122506 و در روز چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۴۹
2024 copyright.