تقدیر تابش از میرکریمی و تبریک به شاهسواری

منوچهر شاهسواری رضا میرکریمی«علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در نامه‌های جداگانه‌ای ضمن تقدیر از زحمات رضا میرکریمی، به منوچهر شاهسواری در سمت مدیرعامل جدید خانه سینما تبریک گفت.

به گزارش سینماسینما، در متن نامه تابش به رضا میر کریمی آمده است:
“فرهیخته گرامی، جناب آقای سیدرضا میرکریمی، شجاعت، از خود گذشتگی و قبول مسئولیت جنابعالی در اداره خانه سینما که در سایه تدبیر و دوراندیشی، تجربه گشایش راه‌های جدیدی برای صنوف مختلف شده، شایسته تقدیر و سزاوار صمیمانه‌ترین سپاس‌هاست.
با تصمیمی که اتخاذ کرده‌اید، قطعا، سینمای نجیب ایران و به تبع آن، دوستداران شما بازگشت و حضورتان را در عرصه خلق آثار متعالی مغتنم شمرده، بی‌صبرانه ـ همچون گذشـته ـ چشم انتظار پرده‌های نقره‌ای سینما خواهند ماند.”

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، همچنین در نامه دیگری به منوچهر شاهسواری ضمن تبریک آورده است:
“عزیز گرانقدر، جناب آقای منوچهر شاهسواری، مدیرعامل محترم خانه سینما، انتخاب شایسته جنابعالی را که مبتنی بر سوابق درخشان و کارنامه پر بار فرهنگی است صمیمانه به اهالی نجیب سینمای ایران تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی و هیأت مدیره محترم خانه سینما در ادامه فعالیت‌های صنفی جامعه سینمایی، توفیق و سربلندی را مسئلت می‌کنم.

بنیاد سینمایی فارابی به عنوان حامی و همراه سینمای حرفه‌ای، همچون گذشتـه  بر پیگیری انجام مفاد تفاهم‌نامه منعقده تاکید دارد و با عنایت به توان و بضاعت خویش، آمادگی هرگونه تعامل فرهنگی را اعلام می‌دارد.”

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 21114 و در روز سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۶:۵۷
2024 copyright.