تقوایی بازوی مجروح یک جانباز را بوسید/ بی انصافی کردند که نگذاشتند فیلم جنگی بسازم

تقواییناصر تقوایی کارگردان بنام سینمای ایران، پنجشنبه شب، در پنجمین شب از هفته فیلم تقوایی در سینماتک خانه هنرمندان ایران حضور یافت و سخن گفت.
به گزارش سینماسینما، در پایان نشست گفت و گو درباره فیلم کاغذ بی خط که با حضور شهرام مکری، محسن آزرم، کیوان کثیریان و حسن توکل نیا برگزار شد، یک جانباز جنگ تحمیلی(دکتر امانپور) برخاست و پس از تجلیل فراوان از تقوایی گفت که دوست دارد دست تقوایی را ببوسد و ثواب جانبازی اش را به او تقدیم کند.
تقوایی پس از آنکه برای این جانباز برخاست، حاضران در سالن را به تشویق او دعوت کرد و درپایان جلسه به دست مجروح او بوسه زد.
تقوایی سپس گفت: در مملکت من و در شهر من جنگ بود و بی انصافی کردندکه نگذاشتند من فیلم جنگی بسازم.
در این روز نمایش فیلم کاغذ بی خط در سالن شهناز با استقبال فراوان مواجه شد؛ عده ای بصورت ایستاده فیلم را تماشا کردند و جمع زیادی نیز در سالن دیگری فیلم را دیدند. کتایون ریاحی، مجید نیامراد، فریدون جیرانی، سیروس الوند، ناصر چشم آذر، همایون اسعدیان، هارون یشایایی، سعید آرمند، سهیل محمودی، مجید برزگر، امیر پوریا، جواد طوسی، اسماعیل میهن دوست، علی علایی  و … ازجمله چهره های حاضر در هفته فیلم تقوایی بودند.

جمعه ۸ مرداد ششمین و آخرین روز از هفته فیلم تقوایی با حضور او، خسرو دهقان، محمدعلی سجادی و محمد رحمانیان با نمایش فیلم های کشتی یونانی و رهایی در  سینماتک خانه هنرمندان برگزار می شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 22074 و در روز پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸:۳۳
2024 copyright.