تلویزیون، مهران مدیری را هم سانسور کرد/کدام بخش از اظهارات مهران مدیری در طعنه به دولت قبل سانسور شد؟

Jpeg

Jpeg

صداوسیما در پخش نخستین قسمت از مجموعه «دور همی» نتوانست متن های این برنامه را که توسط مهران مدیری به شکل استندآپ کمدی اجرا می شد، تحمل کند.

به گزارش سینما سینما،سانسور های شبکه نسیم در این برنامه به قدری مشخص بود که گاهی برخی جملات معمولی مهران مدیری با تشویق و خنده حضار مواجه می شد در حالی که مشخص بود، این جمله، ادامه ای داشته که زیر تیغ سانسور رفته است!

🔸مهمترین بخش این سانسورها را شاید بتوان در جایی دانست که مهران مدیری، در خصوص زالوهای اقتصادی سخن گفت که در دوران سخت مردم، به فکر جیب شان هستند، مانند زمان تحریم که دارو وارد
می کنند و…او گفت “در همه جای دنیا به این افراد زالوی اقتصادی می گویند” ….این جمله با تشویق زیاد تماشاگران مواجه شد! در حالی که مهران مدیری در ادامه این جمله، طعنه ای به دولت قبل و بابک زنجانی داشته که گویا به مذاق مدیران سرافراز خوش نیامده است!

🔸سرافراز که این روزها سخت تحت فشار مدیریتی است، با سانسور شدید و ماموریت حمایت ویژه از احمدی نژاد و تخریب دولت روحانی به استقبال نوروز رفته است؛ به طوری که سانسور خندوانه هم در شب های گذشته با واکنش مردم روبرو شد و برنامه های ترکیبی آخر سال شبکه های مختلف به انتقادهای سنگین از دولت اختصاص یافته است!
کانال سایت ستاره ها

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 13461 و در روز یکشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۰:۵۵
2024 copyright.