تلویزیون «پرستاران» را دوباره پخش می‌کند

مجموعه تلویزیونی «پرستاران» با نام اصلی «All Saints» از امروز از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
به گزارش سینماسینما، این سریال درام پزشکی محصول کشور استرالیا است که تولید آن از سال ۱۹۸۸ تا سال ۲۰۰۸ به طول انجامید و در هر قسمت ماجرایی برای شخصیت‌های اصلی داستان رخ می دهد.

در فاصله این سال‌ها، ۱۲ فصل مجموعه ساخته و در کل ۴۹۳ قسمت آن پخش شد. قصه مجموعه در یک بیمارستان خیالی اتفاق می‌افتد که در غرب استرالیا قرار دارد و بخش ۱۷ آن، مرکز اصلی رخدادهای ماجراست. این بخش پس از سال‌ها فعالیت، در سال ۲۰۰۴ بسته و تعطیل می‌شود. داستان مجموعه، سرنوشت افراد و کارمندان فعال در این بخش را پس از تعطیلی آن هم دنبال می‌کند، تغییرات تازه در بیمارستان باعث می‌شود کارمندان بخش ۱۷ به بخش موقعیت‌های ضروری فرستاده شوند و ادامه قصه در این بخش دنبال می‌شود.

در این اثر بازیگرانی مانند کریس اورلی در نقش شان، الکساندر فولر(ایو)، ناتالی سالیبا (جسیکا)، جان هاوارد (فرانک)، کریستوفر گاباردی (وینسنت) و اندرو سومانز (بارت) ایفای نقش کردند.

نرگس فولادوند، جلال مقامی، وحید منوچهری، افشین ذی نوری، عباس نباتی، کتایون اعظمی، رزیتا یاراحمدی، ناصر نظامی، امیرمحمد صمصامی و سعید شیخ زاده از جمله صداپیشگان این سریال استرالیایی هستند.

بینندگان می‌توانند از امروز، ۲۹ آبان مجموعه تلویزیونی «پرستاران» را هر روز ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه یک سیما تماشا کنند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 72667 و در روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲:۴۷
2024 copyright.