تناقض در سخنان دو عضو هیئت انتخاب جشنواره فجر/ خبری از فیلم‌های رزرو هست یا نیست؟

دو عضو هئیت انتخاب جشنواره فیلم فجرِ امسال، اظهارات متناقضی درباره دیده شدن فیلم‌های رزرو داشته‌اند.

به گزارش سینماسینما، یکشنبه گذشته، ۱۰ دی ماه در نشستی با حضور ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، احمد امینی به عنوان نماینده هیئت انتخاب و مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره، اسامی فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره امسال اعلام شد. پس از اعلام نام فیلم‌ها توسط داروغه‌زاده، احمد امینی که به عنوان نماینده هیئت انتخاب برای صحبت در نشست حضور پیدا کرده بود، در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا فیلم رزروی هم وجود دارد که در صورت حذف هر یک از ۲۳ فیلم اعلام شده، جایگزین آن شود، گفت: «پنج فیلم به صورت رزرو قرار گرفته‌اند که اگر هر فیلمی نرسید، جایگزین آن را داشته باشیم. البته نام این فیلم‌ها اعلام نمی‌شود.»

اما نکته جالب و البته عجیب، اظهارات متناقض شب گذشته سیدجمال ساداتیان، دیگر عضو هیئت انتخاب جشنواره فجر در برنامه «سی و پنج» بود. ساداتیان که مهمان شب گذشته این برنامه با اجرای فریدون جیرانی بود، با اشاره به اینکه بر تعداد فیلم‌ها افزوده نمی‌شود، گفت که فیلم رزروی انتخاب نشده است.

او در این‌باره توضیح داد: «مسئولین جشنواره مقید هستند براساس آئین‌نامه عمل کنند و بر تعداد فیلم‌های حاضر در جشنواره افزوده نخواهد شد.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: «ما فیلم رزروی انتخاب نکردیم و اگر چنانچه به هر دلیلی فیلمی به جشنواره نرسد، مجدد باید برویم بنشینیم و برای فیلم جایگزین رای دهیم.»

از ابتدای داغ شدن تنور جشنواره، این چندمین بار است که حرف و حدیث‌ها و نقل قول‌های مختلف و متناقضی را می‌شنویم. اما شنیدن دو اظهار نظر که کاملا همدیگر را نقض می‌کنند، آن هم از زبان دو عضوی که به همراه هم فیلم‌های جشنواره را بازبینی کرده‌اند، مورد عجیبی است که در جشنواره امسال شاهدش هستیم.

منبع: خبرآنلاین

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 76515 و در روز سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۴:۲۷
2024 copyright.