چه توبیخی در انتظار شبکه ورزش و گزارشگر است؟

Untitledامروز حوالی عصر، مهدی توتونچی از گزارشگران باسابقه تلویزیون روی آنتن زنده شبکه ورزش و در قالب ویژه برنامه المپیک شایعه فوت احسان علیخانی را اعلام و از این موضوع ابراز ناراحتی کرد. خبری که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و دوستان علیخانی هم به سرعت آن را تکذیب کردند.

به گزارش سینماسینما ،این خبر در حالی عنوان شد که رسانه ملی به عنوان رسانه امین و مورد اعتماد مخاطب است و شنیدن آن از برنامه زنده فقط موجب زیرسوال رفتن این مدیوم و اخبارش نزد مخاطب میشود.

در این زمینه با پیگیری فراوان توانستیم با احسان شیعه مدیر شبکه ورزش ارتباطی کوتاه برقرار کنیم و درباره واکنش او نسبت به این اتفاق بپرسیم. شیعه گفت: از جزیئات این خبر اطلاعی ندارم و باید کاملا آن را واکاوی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چه توبیخی در انتظار این گزارشگر و شبکه است گفت: در اشتباه بودن این اتفاق هیچ شکی نیست و نباید این موضوع و شایعه در برنامه ای زنده اعلام می شد. با این رخداد حتما برخورد خواهد شد ولی هنوز در این باره هیچ تصمیمی نگرفتیم.

با آرش موساییان تهیه کننده این ویژه برنامه نیز تماس گرفتیم و از او درباره چرایی رخداد این اتفاق پرسیدیم. موساییان گفت: ما خودمان هم از بروز این اتفاق دربرنامه ناراحت هستیم و باید بگویم من به عنوان تهیه کننده اصلا اطلاع نداشتم که توتونچی میخواهد همچنین خبر کذبی را روی آنتن زنده اعلام کند. به همین خاطر هم به سرعت بعد از این بخش خبر را تکذیب کردیم تا دوستان را از نگرانی دربیاوریم.

به نظر میرسد این اتفاق در برنامه زنده باعث شود که توبیخی در انتظار این برنامه و مدیریت شبکه باشد موضوعی که موساییان هم آن را تایید کرد و گفت: این گزارشگر توبیخ شده است و مدیران ارشد هم به سرعت این توبیخ را انجام دادند و قطعا از این اتفاق به سادگی عبور نخواهند کرد. از آنجایی که توتونچی تنها گزارشگر اعزامی به این مسابقات است نمیتوانیم که به او بگوییم که دیگر حق گزارش ندارد باید هر توبیخی صورت میگیرد بعد از مسابقات باشد تا مخاظبان از گزارش و پوشش این مسابقات توسط ایشان محروم نشوند.

موساییان در پایان گفت: توتونچی از گزارشگران باسابقه است و از ایشان بعید است که همچنین خبری را بدون هیچ تحقیقی روی آنتن اعلام کنند.

این خبر کذب چندمین بار است که اعلام و در فضای مجازی عنوان می شود و به نظر می رسد محبوبیت علیخانی موجب این شایعات تلخ میشود. علیخانی بعد از گذشت دقایقی از انتشار این خبر در کانال رسمی این برنامه خبر را تکذیب کرد و به هوادارانش از صحبت های تکمیلی خبر داد که به زودی آن را با مخاطبانش در میان میگذارد

منبع صبا


ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 23499 و در روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۴:۳۸
2024 copyright.