توجه نتفلیکس به یک قایقران جوان/ داستان ماجراجویی جسیکا واتسون فیلم می‌شود

نتفلیکس قصد دارد تا فیلم بلندی بر مبنای زندگی جسیکا واتسون و قایقرانی وی بسازد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، قایقرانی جسیکا واتسون با اقتباس از کتاب خاطرات وی در قالب یک فیلم سینمایی برای نتفلیکس ساخته می‌شود. این فیلم با اقتباس از کتاب «روح واقعی» به کارگردانی سارا اسپیلان ساخته خواهد شد.

واتسون جوان‌ترین فرد جهان است که به یک سفر ماجراجویانه دور دنیا به صورت انفرادی با قایق رفت. او این سفر را بدون توقف و بدون کمک در سال ۲۰۰۹ انجام داد. وی ۲۱۰ روز روی یک قایق ۱۰ متری در دریا بود.

او پس از اتمام سفرش و سه روز پیش از تولد ۱۷ سالگی‌اش به سیدنی استرالیا بازگشت.

واتسون درباره ساخته شدن این فیلم گفت خودش را یک قهرمان نمی‌داند بلکه فکر می‌کند یک فرد معمولی است که رویایی داشت و سخت کار کرد تا ثابت کند هر چیز واقعاً ممکن است.

واتسون گفت: این کاملاً فروتنانه است که نتفلیکس قصد دارد داستان زندگی‌ام را فیلم کند. امیدوارم این فیلم الهام‌بخش مردمی از سراسر جهان شود تا سعی کنند قایقرانی کنند و ماجراهای خودشان را خلق کنند. خیلی هم هیجان‌زده هستم که سارا این فیلم را کارگردانی می‌کند و از حمایت تیم تولیدی با این قدرت برخوردار است.

اسپیلان که کارگردان فیلم‌های «دور بلوک» و «این زندگی» بوده فیلمنامه این فیلم را با همکاری کتی رندال می‌نویسد. دبرا مارتین چیس از فیلم «خاطرات پرنسس» این فیلم را تولید می‌کند.

واتسون نیز به عنوان مشاور در این فیلم زندگینامه‌ای مشارکت خواهد داشت. وی سازنده یک مستند با عنوان «۲۱۰ روز» بود که خودش از سفرش در قایق ساخت. این فیلم با صدای ریچارد برانسون به عنوان راوی ساخته شد.

واتسون به عنوان استرالیایی جوان سال ۲۰۱۱ انتخاب شد و مدال دریافت کرد.

منبع: مهر

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 139019 و در روز پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲:۵۲
2024 copyright.