توصیه های غذایی در برنامه غذا سلامت زندگی

برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی به تهیه کنندگی سولماز عطایی با محوریت تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن سلامت می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی، تهیه کننده برنامه غذا سلامت زندگی در این باره گفت: ما در این برنامه توصیه های غذایی را به شنوندگان آموزش می دهیم. دکتر مژگان محمدزاده دکترای صنایع غذایی روز یکشنبه دوم مرداد، دانستنی هایی درباره بستنی شیری را خواهد گفت. روز دوشنبه سوم مرداد موضوع بایدها و نبایدهای مصرف نوشابه رژیمی را بررسی می کنیم و دکتر محمدرضا وفا صحبت می کند.
وی ادامه داد: روز سه شنبه چهار مرداد موضوع برنامه به دانستنی هایی درباره شیر غیر لبنی شیر سویا اختصاص و دکتر مژگان محمدزاده این موضوع را بررسی می کند. این برنامه رادیویی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می شود که روزهای زوج به موضوع تغذیه اختصاص دارد و روزهای فرد به صنایع غذایی می پردازد. در این برنامه که کارشناس محور است دکترای تغذیه که عضو هیئت علمی هستند، حضور دارند و درباره مباحث مختلف تغذیه و سلامتی صحبت می کنند.
به گفته این تهیه کننده همچنین در این برنامه فواید ویتامین ها، طریقه نگهداری مواد غذایی و … هم آموزش داده می شود. در واقع برنامه با محوریت آموزش به شنوندگان روانه آنتن می شود. بخشی از برنامه غذا سلامت زندگی به گزارش های مردمی اختصاص دارد و کارشناسان به سئوالات مردم پاسخ می دهد.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 178700 و در روز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷:۱۳
2024 copyright.