توضیحات علیرضا رئیسیان درباره ارقام اعلام شده از سوی فارابی

علیرضا رئیسیان کارگردان آثاری چون دوران عاشقی و ایستگاه متروک تاکید کرد، آمار اعلام شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی در مورد مبالغ پرداختی اعداد قراردادهاست و در جریان پرداخت‌ها و بازپرداخت‌ها این اعداد تغییر می‌کنند.
به گزارش سینماسینما، در پی انتشار گزارش – جدولی (اینجا) درباره دریافتی‌های سینماگران از دو بخش دولتی سینما، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه رسانه‌های تصویری، رئیسیان در گفت‌وگو با سینماسینما در مورد مشارکت فارابی و یا وام‌های این بنیاد در پروژهایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی او و بازپرداخت آن‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.
این کارگردان در مورد پروژه لطفا بدون گناه که در گزارش یاد شده اشاره شده بود ساخته نشده است، گفت: اختلافی که بر سر فیلمنامه این پروژه با مسئولان فارابی به وجود آمد موجب شد براساس توافق دو طرفه این فیلم اصلا ساخته نشود و در نتیجه فقط پیش‌پرداخت اندکی از مبلغ یاد شده در جدول فارابی، پرداخت شود.
فارابی قصد مشارکت در ساخت این فیلم را داشت.
او همچنین تاکید کرد عدد ذکر شده برای فیلم مردی بدون سایه هم رقم قرارداد است و این فیلم هنوز در مرحله پیش تولید است و تاکنون پیش‌پرداختی در مورد این فیلم صورت گرفته است.
کارگردان فیلم دوران عاشقی در مورد مشارکت فارابی برای ساخت این فیلم نیز گفت: دوران عاشقی از معدود پروژه‌هایی است که بازپرداخت به فارابی داشته است.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 89137 و در روز دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳:۵۱
2024 copyright.