تولید فیلم”من ناصر حجازی هستم ۲” آغاز شد

تولید فیلم”من ناصر حجازی هستم ۲” آغاز شده است و این فیلم به صورت داستانی است.

به گزارش سینما سینما، این فیلم بر خلاف قسمت اول که دارای روایت با صدای: شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری رویا تیموریان بود، به صورت داستانی است که البته روایت نیز دارد.

تا بدین لحظه حضور علی فتح اله زاده و آتیلا حجازی در بخش داستانی فیلم قطعی شده است که یک نفر دیگر نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد. روایت متن نیز بر عهده یکی از چهره های مطرح سینمای ایران خواهد بود.

امیر رفیعی که در قسمت اول ” من ناصر حجازی هستم … ” به عنوان تهیه کننده، طراح، مجری طرح و پژوهشگر حضور داشت، ” من ناصر حجازی هستم … ۲ ” را که قبل تر با نام ” توصیف عقاب ” معرفی شده بود، با عناوین فوق در کنار کارگردانی و نویسندگی فیلم می سازد. نیاز افشین کیا به عنوان سرمایه گذار و سعید رمضانی به عنوان همراه و نماینده خانواده ناصر حجازی در پروژه همچون قبل حضور خواهند داشت.

تدوین ” من ناصر حجازی هستم … ۲ ” توسط رضا تاریوردی انجام می گیرد و رضا یزدانی به مانند قسمت اول، ترانه تیتراژ پایانی فیلم را با آهنگی به نام ” اسطوره ” خوانده است.

ضمن آنکه آهنگ ” تو رفتی ” از شادروان مرتضی پاشایی نیز در کلیپ مربوط به مراسمات سوم، هفتم و اولین سالگرد درگذشت بهترین دروازه بان قرن آسیا  مورد استفاده قرار گرفته است. بهتاش صناعی ها کارگردان جوان فیلم سینمایی ” احتمال باران اسیدی ” که جوایز متعددی در داخل و خارج از کشور کسب نموده است نیز به عنوان مشاور امیر رفیعی را در کارگردانی این فیلم همراهی خواهد نمود.

دیگر عوامل تولید و ساخت ” من ناصر حجازی هستم … ۲ ” به زودی معرفی می‌گردند که نیما طباطبایی کارگردان فیلم زندگی ناصر حجازی نیز بعد از بهبودی کامل از دیگر مشاورین رفیعی در ساخت فیلم خواهد بود.

علاقه مندانی که تا بدین لحظه موفق به دیدن قسمت اول ” من ناصر حجازی هستم … ” نشده اند، می‌توانند از طریق سایت فیلم نسبت به دانلود قانونی آن اقدام داشته باشند که برای ایرانیان خارج از کشور این مهم با انتقال لینک بعد از خرید توسط فردی مورد اعتماد از سوی آنها در ایران امکان پذیر خواهد بود. ضمن آن که در زمان عرضه ” من ناصر حجازی هستم … ۲ ” به صورت DVD  در اختیار مخاطبین آن، قسمت اول نیز به صورت رایگان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که اطلاعات بیشتر پیرامون چگونگی پخش فیلم بعد تر اطلاع رسانی می گردد..

منبع: تابناک

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 32378 و در روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴:۴۶
2024 copyright.