ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» آغاز شد

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که با حضور اساتید ایرانی و خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.

به گزارش سینماسینما، عناوین این کارگاه‌های تخصصی که به منظور گسترش دانش سینمای مستند و تقویت توانمندی‌های مستندسازان کشور، طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۶ در سالن شماره ۲ پردیس چارسو برگزار می‌شود، به این شرح است: تولید مشترک و فاند، جلوه‌های بصری در سینمای مستند، آیا می‌توان تفکر را به تصویر تبدیل کرد؟، استانداردسازی بین‌المللی در فیلم مستند، حقیقت لحظه، مستند حیات وحش، یک تولید مشترک خلاق و مستند سینمایی
جان‌فرانکو رُزی مستندساز برجسته ایتالیایی، یکی از مدرسان کارگاه‌های پژوهشی سینماحقیقت است که عنوان ورک‌شاپ وی «حقیقت لحظه» است.
متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند از امروز (یکشنبه ۵ آذرماه ۹۶) به مدت ده روز، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانیwww.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن  اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نمایند.
با توجه به ظرفیت محدود کارگاه‌های پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی وب‌سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند.
گفتنی است: به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌های سینماحقیقت حضور فعال داشته باشند، “گواهی حضور” داده می‌شود.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 73299 و در روز یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰:۱۰
2024 copyright.