ثریا قاسمی: صدا وسیما مخاطب ندارد/ مدیران به سلیقه مردم احترام نمی گذارند

ثریا قاسمیبازیگر سرشناس سینمای ایران درباره کمرنگ شدن برنامه های تلویزیونی اظهار کرد: سریال های تلویزیونی که هم اکنون از صدا و سیما پخش می شود مربوط به دهه های قبل است که در زمان خودش پر مخاطب بوده و الان این برنامه ها برای مخاطب جدید جذابیتی ندارد.

به گزارش سینماسینما، ثریا قاسمی بازیگر معروف و سرشناس سینما و تلویزیون درخصوص اینکه این روزها برنامه های صدا و سیما مخاطب ندارد گفت: یکی از عمده ترین دلایل کمرنگ شدن برنامه تلویزیونی این است که تولیدات رسانه ملی مطابق با سلیقه مخاطب نیست و به همین دلیل مورد توجه نسل جدید قرار نمی گیرد.

قاسمی با اشاره به اینکه این روزها تولید برنامه های تلویزیونی کم شده است، خاطر نشان کرد: تولید برنامه های تلویزیونی کم شده و سریال های تلویزیونی که هم اکنون از صدا و سیما پخش می شود مربوط به دهه های قبل است که در زمان خودش پر بیننده  بوده و الان این برنامه ها برای مخاطب نسل جدید جذابیتی ندارد.اکنون صدا و سیما مخاطبی ندارد.

پیشکسوت عرصه بازیگری افزود: صدا و سیما در سالیان گذشته همیشه یکی از پرمخاطب ترین رسانه های کشور بوده؛ ولی درحال حاضر تولیدات آن بسیار کمرنگ شده و صدا و سیما باید تدبیری به کار بگیرد تا مانند گذشته برنامه ها و سریال های تلویزیونی مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سلیقه امروز مخاطبان تلویزیون نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. بنابراین صدا و سیما باید به عقاید مخاطب خود احترام بگذارد و مطابق اتفاقات امروز و چالش های زندگی روزمره مردم، برنامه های تلویزیونی تولید کنند.

منبع: دیده بان ایران

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 36135 و در روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۵:۱۷
2024 copyright.