جانی دپ بیش از استحقاق خود دستمزد می‌گیرد

جانی دپجانی دپ در صدر فهرست سالانه مجله فوربس از بازیگران هالیوود که بیش از استحقاق خود دستمزد دریافت کرده‌اند، قرار گرفت.

به گزارش «سینماسینما»، مجله فوربس روز سه‌شنبه فهرست بازیگرانی را که در سال ۲۰۱۵ بیش از استحقاق خود دستمزد دریافت کرده‌اند، منتشر کرد.

به گزارش ورایتی، جانی دپ در صدر این فهرست قرار دارد که در دو سال گذشته آدام سندلر صدرنشین آن بود. (سندلر امسال به خاطر قرار داد خود با شرکت نت‌فلیکس در فهرست فوربس حضور ندارد.)

فیلم‌های اخیر جانی دپ («مردکای» و «تعالی») به ازای هر دلاری که او دریافت کرده تنها ۱٫۲۰ دلار فروخته‌ است. دپ در فهرست سال ۲۰۱۴ فوربس در رده دوم بود. سال گذشته متوسط فروش فیلم‌های او در برابر هر دلاری که دریافت کرد ۴٫۱۰ دلار بود.

«مردکای» که دپ در آن با گوئینت پالترو همبازی بود، در دنیا فقط ۴۷٫۳ میلیون دلار فروخت (تنها ۷٫۷ میلیون دلار این مبلغ در بازار آمریکای شمالی حاصل شد)، در حالی که بودجه‌ای حدود ۶۰ میلیون دلار صرف تولید آن شد. «تعالی» هم در بازار جهانی ۱۰۳ میلیون دلار به دست آورد که تقریباً برابر با هزینه تولید آن بود. دپ دو فیلم دنباله فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» و فیلم جدید مجموعه سینمایی «دزدان دریایی کارائیب» را در حال تولید دارد. به همین دلیل به نظر می‌رسد حضور او در فهرست فوربس موقتی باشد.

فوربس برای تهیه فهرست سالانه خود میزان دستمزد بازیگران را با میزان فروش و بودجه فیلم‌هایشان مقایسه کرده است. مبنای فهرست، سه فیلم آخر آن‌هاست که پیش از ژوئن ۲۰۱۵ در آن بازی کرده‌اند. فیلم‌های انیمیشن و فیلم‌های اکران محدود در فهرست منظور نشده‌اند.

دنزل واشنگتن با ۶٫۶۰ دلار در برابر هر دلاری که دریافت کرده، نفر دوم فهرست فوربس است. این در حالی است که فیلم‌های اخیر واشنگتن خیلی در گیشه ناموفق نبودند، از جمله «اکولایزر» که ۵۵ میلیون دلار تولید شد و ۱۹۲٫۳ میلیون دلار فروخت.

ویل فرل (صدرنشین فهرست فوربس در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰) با فیلم کمدی «قوی باش» در رده سوم قرار گرفت. فیلم‌های او در برابر هر دلاری که گرفته است، ۶٫۸۰ دلار فروخته‌اند.

لئام نیسن با ۷٫۸۰ دلار، ویل اسمیت با ۸٫۶۰ دلار، کریستین بیل با ۹٫۲۰ دلار، چانینگ تیتم با ۱۰٫۸۰ دلار، براد پیت با ۱۲ دلار، بن افلک با ۱۲٫۳۰ دلار و تام کروز با ۱۳٫۶۰ دلار فهرست ۱۰ نفر اول را کامل می‌کنند.

ثبت شده در سایت پایگاه خبری تحلیلی سینما سینما کد خبر 8101 و در روز چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱:۴۸
2024 copyright.